Nu-i pentru mine.

 

18527873_1175937432517147_3338027247596326537_n

Azi e timpul. Azi e timpul când nu mai are rost să aștept. Nu mai are rost să aștept cuvinte, atenție, iubire. E timpul când nu mai are rost să încerc, nu mai are rost să mă exprim, să mă explic? M-am explicat nopți cu lacrimi în punți de palme și tot nu a fost de ajuns pentru El. A venit timpul când nu mai am dreptul să pun întrebări, timpul pe care l-am avut a fost limitat în ochii Lui.

Nu am fost niciodată mai sigură că a venit timpul. A venit timpul să mă îndepărtez, să tac și să nu mai oftez. A venit timpul când nu mai trebuie să trag de ce nu-i al meu. A venit timpul să privesc și să nu mai iau decizii, să merg. Dacă aici nu pot ajuta, o să plec. Sper să plec. Sper să pot să plec. Nu am fost niciodată mai sigură că o să reușesc.

A venit timpul când mi se taie respirația, când rămân pe loc, când gândurile fac mișto de mine și mă sufoc. Ard, iau foc dar nu o să mai întorc capul după ce a fost. Dacă o să-mi fie dor? O să-mi fie, dar ce fac nu-i pentru mine. Nu-i pentru mine…

A venit timpul când nu mai am cui să-i vorbesc, nu mai am cui să mă împărtășesc. A venit timpul când sinceritatea mea nu mai e potrivită, iar eu când mă uit la mine în oglindă mă văd tristă. Tot ce fac nu-i pentru mine… Nu-i pentru mine.

A venit timpul să mă ridic și să plec, timpul să nu mai deschid gura, să nu-mi mai deschid inima. A venit timpul să mă îngheț, să uit din nou de mine, să nu trăiesc. A venit timpul să fug, să uit, să mă desprind de un trecut trecut. Atât de trecut e trecutul încât mă doare, dar la ce atâta durere dacă El m-a uitat și-i rece? A venit timpul să mă despart de durere. Chiar dacă tot ce fac nu e pentru mine…o să trec prin viață ca un curent și sper să nu rămân sub pielea nimănui fiindcă nu merit.

2 thoughts on “Nu-i pentru mine.

Leave a Reply

