Străin.

tumblr_ompr7lJfNl1r352jbo1_500

 

Mai străini decât doi oameni ce s-au iubit de ani nu poate fi nimeni.

Mai srăin decât cel ce mă privea cu ochi calzi și blânzi nu poate fi nimeni. Mai străin decât cel ce mă mângâia zi de zi, câteodată noapte, nu poate fi nimeni. Mai străin decât cel ce îmi șoptea te iubesc-uri la fiecare plecare nu poate fi nimeni. Mai străin decât cel ce mi-a îmbrățișat prima dată maâna nu poate fi nimeni. Mai străin decât cel ce mi-a sărutat buzele și mi-a intrat sub piele nu poate fi nimeni. Și acum mă întreb de ce mai străin ca omul ce îmi ocupa toată viața nu poate fi nimeni…

Gust sărat pe buze îmi lasă doar străinii, și cine-s mai străini ca oamenii din inimi? Cine-i mai străin ca tine acum, iubire? Fiecare celula întinde brațe spre tine, dar totodată lacrimi mă fac să stau departe știi bine. Ce poate fi mai străin decât respirația ta lângă mine… Ce poți face tu să nu mai fi străin când m-ai îndepărtat de tine?

Mai străin decât cel ce mă făcea fericită nu poate fi nimeni. Mai straină decât amintirea lui nu poate fi a nimănui. Fiindcă așa de repede se poate înstrăina iubirea. Fiindcă așa repede se poate înfiripa ura.

Mai străini decât ochii lui frumoși căprui nu pot fi ai nimănui. Deși-l ador și-l port în gând, mai străin ca el nu poate fi nimeni.

Oricât de multă iubire îi port lui sub piele, n-am s-o nărui pentru nimeni. N-am s-o nărui. Oricât de străin mi-ar fi el în față… sub piele mi-e senzație azi, mâine și până mi s-or închide ochii.

2 thoughts on “Străin.

Leave a Reply

