Sunt departe.

tumblr_o9k7ebU3rN1rm6ivvo6_400

Strâng ace în palme și nu simt că mă doare. Aștept cu nerăbdare și nu simt că-s entuziasmată în vreun fel. M-am plictisit să aștept și nu mai dau atenție mereu. Uneori sunt prea schimbătoare ca să mă mai vrei. Alteori eu văd dorința în alți ochi, dar ai tăi…

Aș fi vrut să nu fac diferența între iubire și dorință. Dar inima-mi bate iubire și mâinile-mi cauta piei străine. Mi-aș fi dorit să nu mă fi lăsat să plâng azi. Aveam nevoie de tine. Dar bine că știi și tu că bine nu există decât în filme. Mi-aș fi dorit să nu mă doară iubirea, poate nu aș mai fi eu jucaria.

Uneori uit că timpul uită dar eu nu… Eu nu…Tu ai reușit să imprimi în mine ceva ce va rămâne nederanjat. Dar ochii mei se uită dezatașat.

Am renunțat să mă mai gândesc la tine primul și când m-am pus pe primul loc am destrămat totul. Am ruinat totul. Am dezordonat astre, simțuri, haine. Am aruncat cuvinte, sentimente și demnitate. Uneori am căzut atât de jos încât am atins pământul și nu m-ai fi iertat niciodată fiindcă nu aș fi găsit motivul.

Am încercat să nu te simt, dar am simțit infinitul. Pielea ta atinsă face dezastru în mine. Împrăștie venin în pături de celule, împrăștie iubire prin fiecare unghie. De ce nu poți rămâne? De ce mă lași singură? Ști că o iau razna, alerg și mă agăț de orice posibilitate, de orice oportunitate. Nu uit dar simt în mine ceva mai prejos de iubire… fiindcă aia e la tine.

Nu trebuia să mă lași să plâng și azi. Mi-am uscat sufletul, mi-am amânat suflul. E vina ta că te iubesc, e vina ta că plâng și trișez. E vina ta că m-ai destrămat. Eu nu am uitat… nu am uitat.

Plec și azi cum am plecat și altă dată. Plec și acum, poate te gândești să-mi dai drumul. Cu inima la tine blochezi totul. Mi-aș dorii să uit totul, să nu mai simt, să-mi uit rolul și să nu te mai strig.

Leave a Reply

