Raiul nu există.

DSC_0013666 (1)

Și fac cărare în trup spre tine să te mai am o dată. Nu mi-era dor de-o altă iarnă geroasă. Aprilie-ți cade în vine mai bine ca mine acum? Ochi ce răzbun stele, o mie de pumni stranși cu vene. Pâlpâie orice articulație, aburi ies din orice constelație. Sus facem ordine prin creație.

Am zis că plec și azi și ieri, probabil nu mă voi oprii din a spune că rămân atunci când voi pleca. Ard chibrite pentru căldură, mă ard și pe mine pentru lumină și orice-ai spune tu, eu adun. Și orice suspin ai tu, am și eu.

Dacă Raiul există nu voiam să-l vizitez. Îmi fac propriul meu Rai atunci când pozez, desenez chipuri de gheață, schițez zâmbete pe viață, scriu cuvinte spre dimineață și uit presiuni ce-mi readuc chinuri când încerc să mă impun. Sunt sclava propriului trup și oricine ar încerca să mă înțeleagă ar sfârșii în scrum. Unde e Raiul acum? Spune-mi unde e Raiul acum?

Peretele e plin de voci acum, când il ating mă simt Medium. Uneori oftez neștiind motivul, alteori păstrez totul. Eu păstrez totul, nu-mi place să arunc. Am toate amintirile în rucsacul cu care fug. E greu, dar nu-l pot lăsa, fără el eu-s alta. Mă doare spatele dar nu m-am văitat, orice cuvant din Jurnal îmi e sprijinul; orice bijuterie mi-e gândul; pozele-mi sunt sufletul, ochii și mâinile; trandafirii-mi sunt inima și cuvântul; blogul mi-e suflul; hainele-mi sunt mersul, iar Soarele răsăritul. Bună dimineața! O luam de la capat cu totul. Totul e putin pe lângă infinitul ce-l dețin. Niciodată să nu fi mulțumit cu totul. E atat de puțin încât vei uita că-l ai. Vei plânge iar… Tu vezi vreun Rai?

Când nu mai ești cum erai, te transformi în porțelan. Rece ca în Rai! Încerci să-i împaci și uiți să te împaci pe tine, urli și apoi te întorci și le spui că ți-e mai bine, ei Uită, și Uită mereu de tine și de tot ce-ți aparține…Cade polen din floarea de tine și ofilești cu orice lacrimă dată greșit. Dacă cazi te ridici, dar nu e la fel, azi te dor oasele mai rău ca-n ianuarie. Am impresia că nu ține de frig ci de cât de mult ai obosit… Raiul s-a plictisit.

Atunci când rupi tot din tine pentru Bine, când toți urlă la tine, când inima încearcă să-ți bată util în tine…atunci e momentul când vei ajunge în Rai și nu o să-l mai recunoști, nu o să-l mai vrei, nu o să-l mai simți. Fiindcă fără să dai nu vei primii, iar când vei primii poate nu-ți mai vei dorii. Unde este Raiul? Raiul nu există. Am fost acolo si îmi era frig, era întuneric iar eu rămăsesem un Nimic.

2 thoughts on “Raiul nu există.

  1. Cine a spus ca ar trebui sa existe undeva? Raiul este acolo unde vrei tu sa fie. Acolo unde ti-l faci tu sa fie. Acolo unde atuci tu caldura. Nimeni nu ti-l face pentru tine. Nicaieri nu te asteapta . Raiul este sau nu este dupa cum vrei tu.

    • Stiu despre asta am si scris. Raiul si Iadul ni-l face singuri. Ideea este ca omu e invatat cu o definitie a Raiului ca fiind BINE si cu o alta definitie e Iadului ca fiind RAU. Dar nimeni nu are nici o dovada unde e rau si unde-i bine. Eu am inversat rolurile, fara nici o dovada insa si eu ca si Ei. Am considerat Raiul ceva RAU :3

Leave a Reply

