Pe-același drum într-un an diferit.

tumblr_ntjrh19jj61sy2cjqo1_540

Aprind stelele cu lămpile și glas de strugure ce mormăie, grea insomnie se lălăie, gânduri mărunte năruie. Am vrut să fiu cinstită cu zările și-am ținut ochi de sticlă frustrările. Am vrut să fiu as de pică tăcere și-am rămas mută adiere.

Am fost trimisă de demoni pe comete și-am prins din zbor un sticlete. Ce strigăte mai am în urechi, mă mir cum le mai simt printre atâtea povești. Am fost puțin aburită de oameni cu ochi perverși , doborâtă, dezamăgită, uitată, învinuită. Am venit cu gând bun pusă pe jar, iar Ea aducea lemne să-mi dea foc iar. Iarnă-i acum, deși nu se vede, cu degete sloi și limba spre verde, cu ochi ușor moi, storși ca un burete, cu gărgăuni pe cap impropriu spus că altfel m-ai crede.

Ajung odată acolo sus și strig de una singură, pe acest pământ ce doar eu calc, sunt singură! Pe aceste ziduri ce le-mbrac, mă-ntreb de ce-mi aud ecoul, drumul aproape s-a terminat, nu mi-am găsit eroul.

Erou poți fi și tu și Ea, oricine capabil să-și asume florile udate primăveri, capabil să-și ia în palme straiele muncite ierni. Și poate eroul mi-e ecoul, ce-l aud când vorbesc ca difuzorul.

Am așteptat un ceas răbdare, și-apoi gândurile m-au risipit. De ce nu dorm acum oare? Poate pentru că m-am molipsit, și mă întorc de pe-o parte pe alta către un răsărit. Aștept încă aprecierea ființei scumpe, ș-aștept ca oamenii să nu mai uite. Să nu mă uite.

Dor de ducă îmi aruncă ani și sper să n-ai parte de ce eu am, eu sper să n-ai parte de ce eu am. Ce e al meu, al meu să fie, că e bun sau rău mi-e dat doar mie. Tu să n-ai parte!

Leave a Reply

