Revin!

tumblr_o7edi9yfqx1u8n0xao1_1280

Trup ce mi-a acceptat atingerile fără să mă refuze, și a răspuns discret chemărilor mele, subtil printre gânduri, buzele sorbindu-i. Am văzut un chip de înger așternut pe-un trup șubred , prea fumat de noapte, prea speriat de șoapte. Ochi de smarald, verde risipit și buze ascuțite. Poate nu am fost atentă la ce-mi vorbea fiindcă mă gândeam cum îl voi săruta. Și poate nu gândesc neapărat când totuși vreau asta. Și poate nu e cum trebuia, dar e sufetul suflul ce s-a năruit. Și dacă nici în seara asta nu-l voi săruta, tot o să revin… Tot o să revin.

Numai găndurile mele te pot atrage, dragule, atunci cănd luminile pâlpâie, sub acoperișuri străine, ia-mă cu tine. De ce-mi întinzi șansele pentru a le fuma? Nu te-a învățat nimeni că nu trebuie să apinzi flacără doar pentru o noapte? Nu trebuie să aprinzi țigara asta în noapte! De ce m-ai lăsat să mă apropii atât de mult de ale tale buze doar pentru a fuma? E risipă de gânduri, îmi risipești gândurile. Nu, eu nu te cert. Eu împart cu tine o scrumieră, și oricât de puțin te-ai gândii, aș revenii… Serios, aș revenii.

Nu vreau să împrăștii stelele, eu. Eu nu vreau să stric jocurile. Îmi scriu viața singură, prin mii de cuvinte, sentimente topite, gânduri agitate și dorințe speriate. Vreau ce nu-mi poți da, dragule, fiindcă citesc în ochii tăi tot recele, deși când îți ating pielea ești Soarele. Ești ascuns, cine te-a distras? Iar fumezi… Nu mă mai invita, sunt moale și accept… Eu accept chemarea ta, chiar dacă mă vei alunga în glumă, eu voi revenii să-ți fur țigara din gură. Voi revenii.

Te joci cu degetele mele, tu nu știi ce îmi place mie. Tu nu ști ce-mi răscolești în minte. Furtuni de cuvinte, filme netrăite ce trag de mine să le împlinesc. Tu știi cât de greu e să le potolesc? Mare fără valuri n-o să întâlnești. Mă rătăcești…. Tu mă rătăcești. Dar chiar dacă mă irosești, eu voi revenii. Voi revenii! Nu mă risipii.

Am fost acolo, poate au fost și ele. Dar ce minte zdruncinată să am, să apari în gândurile mele? O să-mi treci repede, tu, iluzie. Și dacă ai de gând să mă inspiri iar, nu mă folosii, nu mă stârnii. O să am ce-mi voi dorii, acum, mâine sau în orice zi. Voi revenii! Voi revenii în pragul tău chiar dacă nu mă vei simții. Eu cu sigurantă voi revenii!

Leave a Reply

