Scri~soare nu va fi vreodată!

tumblr_nuzpsyxbz21uw4iv1o1_500

A dat cu pumnu-n masă crezând că mă apasă. A explodat pedeapsă crezând că mă influențează. A ridicat importantă crezând că cedez speranță. Ș-apoi mi-a format frică-n ochi, mi-a pus mâna pe gât tăindu-mi oftatul. Mi-a spart gânduri, mi-a risipit rânduri, mi-a amânat sufletul.

Ca o pasăre din zborul către apogee, am apus ca soarele mâncat de orizont. Ca un fulg de ușor mă simțeam înainte, dar acum asemăn căderea chinuitoare, dură și apăsătoare. Orice cădere doare.

Ca o floare de-abia înflorită, descresc în ochii tuturor. E mai rău ca o cădere în Rai, e mai rău ca o cădere în zadar. Descresc ca raza pe ninsoare, ca mâncarea fără sare.

Adio! Am plecat fără să-ți las scrisoare, m-am scris de mii de ori petale, m-am ofilit de-atâtea ori onoare, te-am lăsat pe tine să-ți infigi colții în oase murdare. Murdare de litere, de plânset limpede, libere cuvinte am aruncat în zadarul fericirii, fiindcă m-ai lăsat sclava nemuririi.

Ca un ghimpe-n palme m-ai ținut descultă în propriul nostru cort. Te rănesc cum te-ai oglindit în oglinda mea, ochi de cenușă suflați spre usă. Am încercat să plec, gonită, răzgândită, dezamăgită dar tot odată împlinită. Am încetat să clădesc din cetate un palat. Am încetat să-ți ingenunchiez surd, mut, cu ochii in pământ scut.

Azi nu, nu pot fi încă piatră. Nu pot renunta la mine deodată. Azi mă chinui să fiu fericită pentru mâine, să supraviețuiesc, ai supt din mine ultima portița spre Rai. D-aia Raiul e o cădere grea, mai grea ca însăși speranța mea, de a mai fi ceva. Azi îmi doresc un zâmbet, dar știu că nu-mi dai. Azi îmi doresc răbdare dar știu că nu ai. Azi îmi doresc atenție dar știu că o ai, mult prea departe ca să mă aduci în Rai.

Leave a Reply

