Tu.

tumblr_o4xnowtyuk1rz3fkho1_1280

Demon dezlegat în gratii, demon ce-n palme are săbii. Să vii tu să mi-l ucizi când te-o prinde nu-l mai prinzi. Nu mai prinzi ultimul răsărit, s-a dus și tu ai venit. Ți-e bine fără mine și asta e de bine, demonu-mi coase ură din ură din mine și mă îmbracă în pulovere, ca-n alea mă simt cel mai bine. Mi-e frig, mi-e frig fără tine dar mi-e bine fiindcă ura asta face parte din mine, și tu nu o să întelegi. Tu nu întelegi ce mă controlează pe mine, tu nu-ntelegi că singurul pictor nebun ce m-a desenat ești Tu, iar singurul sculptor cretin ce mă cupinde de șold ca un tânăr copil, ești Tu. Tu nu întelegi că singurul poet dement ce mă descrie și mă descrie ești Tu.

 

Leave a Reply

