Iartă-mă.

tumblr_nm8xioMd711tul9ago1_540

Tu să mă ierți, iubite, că am dăruit cuvinte din trup și nu mi le mai pot lua înapoi. Tu să mă ierți, iubite, că am avut griji multe pentru tine. Să mă ierți că aș fi făcut orice pentru tine. Orice nu ți-ar fi fost de ajuns. Tu să mă ierți, iubite, că nu m-ai înteles, că ți-am vorbit în sentimente fără limite și tu-ai rămas indiferent.

Tu iartă-mă, iubite, că am oferit puține din câte aveam de oferit. Tu iartă-mă, iubite, că ți-am fost fidelă, ascultătoare, acum efemeră. Greșeala mea, iubite, că te-am iubit ca o nebună și ți-am demonstrat asta prin furtună, cu dor în mână, cu palma de mătase pe obrajii tăi, pe pielea ta.

Tu minte-te, iubite, că poți uita lucruri mărunte, că poți nega lucruri mărunte. Tu minte-te, iubite, că orice simt, te simte. Iartă-mă, tu, iubite, că n-am fost cea perfectă, că-am spart cuvinte în capul tău, dar cu toate astea nu ți-am făcut nici un rău. Tu iartă-mă, iubite, că poți să fii așa indiferent prin cuvinte. Tu minte-te, iubite, că ești tare. Tu minte-te în continuare.

Tu scuză-mă, iubite, că nu ți-am năruit atâtea vise cât ți-am împlinit. Scuză-mă că-mi exteriorizez frica pentru trecut. Tu scuză-mă, iubite, că uneori nu am tăcut. Unori te-am făcut să te simți singur. Tu scuză-mă, iubite, pentru zilele nedormite pentru tine, pentru plânsete.

Tu iartă-mă, iubite, că zâmbeam când eram cu tine, că eram fericită. Iartă-mă, iubite, că vedeam în tine singurul meu sprijin. Iartă-mă, iubite, că te veneram și te adoram. Iartă-mă că te-am pus mai presus de toate. Tu iartă-mă, iubite, pentru că nu vezi cât te iubesc. Iartă-mă iubite dacă nu ai ajuns să mă cunoști.

Tu iartă-mă, iubitule, dacă ți-am greșit vreodată, oricât ai vrea să mă găsești în altă fată, tu iartă-mă, iubite. Iartă-mi inocența, iubirea, demența, ura, speranțele false, “visele fabulate”, așa cum ziceai. Iartă-mi gândurile, iubite, și cu ele te iubeam. Tu iartă-mă, iubitule, că te-am iubit, te iubesc și te voi iubii întreaga viață. Iartă-mi sentimentele. Iartă-mă, iubitule, că nu te pot uita, nu te pot lăsa. Tu să mă ierți, iubite, pentru că nu pot fi alta!

Leave a Reply

