Limite ce tind spre …

DSC_0271

Nu suport să aștept după lucruri. Agitație. Moara sufletului toarce ca iunie-n prăpastie. Dur somn dulce fără teamă, mi-aș lipii ceară pe geană ca s-adoarmă. Rânjet fad, fără fard, farfurii în ochi. Mă înțeapă simțurile, dar cu greu support, lumină, gălăgie. Mi-e dor de un sărut orb. Cânt cu frica-n stradă, uit cum mă destramă, uit cum mă condamnă și mă face sclavă. Când cu frica-n palmă, când cu ea în ramă, zeci de voci înseamnă, mii de portrete-n dramă.

Uit că am și buze, uit și de scuze, uit că sunt vie, respir…sunt ca una din mulțime. Ei se uită la mine. Eu mă uit la Ei. Suntem imitații de lut, sculptate cu ulei. Suntem niște picături de puroi nevindecat, prea grei pentru aer, prea grei pentru aripi.

Detest să aștept, să fiu limitată. Dorința e-n stele perfide și ele, ca noi toți…ca noi toți. Și minte ce simte orice cuvânt. Tu ști cum e să simți orice cuvânt? E agitație, tremur, freamăt, aglomerație, fermentație, durere-n suflete, șoc, pasăre fără aripi, ciorchine fără struguri, brad fără muguri, diamant neșlefuit, pământ ce se sfărâmă, iarbă ce se usucă, lună ce se pierde, soare ce explodează, univers uman, ghiare de prepelița, gândac de bucătărie, furnică ce nu știe. Totu-i ambiguu, dar simt că mă-ntelegi, tu.

E urât să aștepți ce știi că poți avea. Trebuie să tai limite cu țipete, să tai limite, tu, copilule. Taie orice limită ce te ține pe loc, dă foc. Dă-mi foc dacă tu crezi că te țin pe loc, fă-ți loc în propriul suflet ca să te poți iubii, căci dacă tu te iubești și alții te vor iubii. Ascultă, tu, copile, fugi de limite impuse pentru “bine”. Binele ți-l faci singur nu prin Ei. Fugi de destine. Desenează-ți viata pe-o hârtie și privește-o. Aia-i viața ta! Fugi de limite!

Leave a Reply

