Renunț.

tumblr_o54ok0fro01uuu6ydo1_540

Azi renunț la tot. Azi las în urmă tot. Las timpul să-mi tracă pe lângă piele, las vocile să-mi iasă din creier. Azi renunț să mai vorbesc. Renunț să mai îmi doresc. Azi împlinesc. Azi împlinesc vise la braț cu propria-mi umbră. Azi mă joc de-a v-ați ascunselea cu toată lumea, să văd cine se mai întoarce. Nimeni. Azi râd ironic în fața Lor și mă prefac că-mi pasă dându-le satisfacție. Mor. Azi mor. Îmi vedeam viitorul altfel, d-aia am renunțat și la el. Am abandonat minuni nescrise, am întâmpinat închisori închise-n suflet. Azi am renunțat la umanitate. Dezumanizare-n case. Pierd pe lângă orice șansă.

Azi am renunțat la vise. Am renunțat la dor și la Mine. Am renunțat la iubire. Azi renunț la tot ce știam eu cel mai bine. Dezamăgire. Renunț la dezamăgire. Oamenii nu-s făcuți pentru mine. Îmi cumpăr o floare. Vreau să cresc cu ea în Soare. Vreau la Mare. Deși renunț la concentrare, accept orice idee pentru propria-mi formare. Azi renunț la orice stare. Privesc în față și nu dau atenție sufletelor pustii. Asta e o lume în care nu poți să devii. Nu poți să devii, ești inuman. Am renunțat la amânare, azi este momentul pentru o schimbare. Am renunțat să mai vreau, am renunțat și să mai pot. Renunț la tot și nu văd în asta nici un antidot.

Am renunțat la implicare, o să dorm. Am renunțat la putere, acum o să stau jos. Am renunțat la viața, probabil o să mor. Dar nu renunț la vedere, vreau doar să mai văd, speranțele mele cum își fac vreun rost. Azi mă simt fără adăpost. Azi mă simt singură și încerc să suport. Azi am renunțat la oameni, la încredere. Azi nimeni nu mă poate influența în vreun fel. Azi o să adorm la fel cum m-am trezit. Am să renunț la lacrimi și la gânduri, labirint.

Azi renunț la zâmbete, ironie. Azi renunț la stele, doar vise pustii. Azi renunț la orice trăire, durere nesemnificativă neștiută de nimeni. Azi mă ascund de oricine. Azi nu mai vreau să văd oameni, să nu-i mai simt lângă mine. Azi renunț la Mine și la Tine și la Voi. Am să renunț să mai doresc readucerea înapoi.

2 thoughts on “Renunț.

Leave a Reply

