Și partea proastă a lucrurilor.

13533247_1805501423018803_9131749903250252842_n

Am fost geloasă pe oamenii care te puteau avea aproape zi de zi. Am fost geloasă pe ochii care te-au putut privi vreodată. Am fost geloasă pe oameni fără motive din cauza ta. Din cauza ta mi-am atașat sufletul de moarte continuuă. Din cauza ta ochii mei tremură. Am fost geloasă pe aerul ce ți-l expira altcineva. Am fost geloasă pe cearceaful tău noaptea. Am fost geloasă pe stele noaptea că nu mi te pot da. Din cauza ta unele nopți au durut. Din cauza ta întunericul m-a cusut. Am fost geloasă pe zâmbete care n-au fost lânga mine. Am fost geloasă pe lumea care o țineai cu tine.

Am fost atașată de trup și suflet, de ochi și rânjet. Am fost atașată de iubire, de atingeri și suspine. Am fost atașată de durere și lacrimi pentru tine. Atașată de foc și scânteia din mine. Atașată de litere și cuvinte. Atașată de atenție și înțelegere deplină. Atașată de libertate și enigme. Într-un sfârșit am ales să mă închid în mine. M-am dezatașat. Dezumanizarea omului prin sentiment. Poluarea creierului cu un pigment. Defrișarea absolută a oricărui gând. Orice ține de prezent și trecut am să păstrez departe de suflet. Nu mai vreau să plâng.

Am fost disperată, agitată, cutremurată, zdrobită ca o furnică neatentă. Am fost lipsită de iubire, dementă. Am fost nebună, legată în lanțuri. Am fost o floare ofilită neatinsă. Am fost o irosire de informații, o furtună de aberații. Am fost un Ocean de iubire și palpitații. Am fost o ușoară flacără nestinsă de vânt. Am fost ce-ai dat ai avut în schimb. Am fost răzbunătoare de conflicte, dar am fost și convingătoare în iubire. Am riscat totul pentru tine. Am fost atentă, prezentă. Am fost uitată, neînțeleasă, lăsată baltă. Am fost ce nu-ți voi mai fi vreodată. Am fost ce nu voi mai fi vreodată. Promit.

Ai creat dezumanizarea sufletului doar printr-o sperantă, 10 ore, 20 de minute și 45 de secunde de tăcere. Peste 10 motive să renunț la numărătoarea iubirii mele. Peste 10 lucruri ce iubeam și vor fi stele. Peste 10 lacrimi vărsate pentru întuneric. Peste 10 ani voi fi încă aici văitându-mă că te iubesc deși mă risc. Peste 10 speranțe în care mai cred. Doar 1 poveste în care o sa mă înec.

Leave a Reply

