Ei.

tumblr_mvdwslT1BM1sf275po1_540

Toți strigă. Toți strigă și-mi sparg oglinzile. Cioburi în perne, stau cu fața-n ele. Stau cu fața pe ele. Distrug vise cu ele, distrug vedere. Îmi spulberă ei visele mele, imi spulberă și cânt și voce și speranțe. Îmi mătură din stele dorințele mele. Îmi fură hainele, mă lasă goală. Mă simt neatașată. Ma simt uitată. Fiecare pentru el . Fiecare dar nu el. Fiecare doar sparg timpane. Îmi aruncă cu lacrimi în șanse, toți îmi aleargă oftatul, îmi opresc o nouă respirație. Tresar dar niciodată în raze, îmi iau lumina soarelui. Ei îmi iau Soarele. Îmi iau ultima fericire și-mi distrug clipa de nemurire, îmi încuie case și-mi descoase oase, ei îmi fură iale și-mi deschid răni false. Niciodată nu o să le pese. D-aia dărâmă ferestre, îmi cutremură sentimente, îmi strecoară cuțite în coaste. Ei îmi înjunghie vise încete. Îmi dezânfloresc flori, îmi astupă mireasma, îmi usucă petala. Ei îmi ard rădăcina, îmi rup frunza. Ei nu-mi șterg lacrima, îmi ud singură tulpina, îmi fură și Luna. Azi îmi fură și Luna, mă pun în genunchi: ploaia, furtuna, vântul. Ei mă aruncă înăuntru, înauntrul meu. Ei îmi arată fața lui Dracu. E prea frumos pentru mine. Ei mă aruncă în brațele celui ce nu mă va răsplăti, nu mă va ști niciodată. Ei nu mă vor ști niciodată. Îmi descos și redescos gânduri, îmi influențează rânduri, îmi fură litere, nu știu să mă exprim bine, îmi fură virgule, scriu o frază în opt rânduri, șase cuvinte. Nu mă ține minte. Nimeni nu mă ține minte. Fug cu mine, cuminte om, n-am cuvinte, să-ți fie milă de suflete e sănătos, dar de mine, dar de mine… ține minte, ei te vor minții în tot felul de bogății. Cum m-au furat pe mine te vor fura și pe tine.

Ei m-au separat de suflet, m-au legat strâns cu lacăt, ei mi-au tăiat aripi de fluture, mi-au arătat spre alte suflete crezând că mă voi regăsi în alții. Ei m-au târât peste grijile mele, eu țineam la ele. Ei îmi ziceau să-mi găsesc o fericire, dar ei nu știau ce înseamnă fericirea pentru mine, doar ce înseamnă fericirea pentru ei. Ei mi-au scris viața reală dând foc vieții mele. Mi-au furat secretul de pe buze, mi-au lăsat alt loc de scuze, nici o motivație, doar scuze. Scuze că nu pot fi altfel, scuze că nu pot mai bine, scuze că nu pot mai mult, scuze dar știam că mă ști mai bine, scuze dar las pe mâine, scuze nu am știut că pot face asta, scuze nu-s eu asta, scuze nu mai țipa, scuze nu-i vina mea. Au trecut prin mine. Ei mi-au hrănit mai mult grijile și mi-au reaprins iar temerile și tot ei îmi vor binele și tot ei îmi cer fericirile. Îmi vreau drepturile, îmi vreau aerul, visele și grijile, glasul și golurile. Vreau să râd fără motive și să plâng doar pentru un motiv. Ei nu mi-au dat motive să fiu acum. Ei nu mi-au dat nici o șansă să fiu acum…Ei m-au împușcat. Azi sunt dar nu-s Eu.

Ei au trăit special ca să mă îngroape de bine și de mine. Au trăit toți pentru mine, pentru tine cititor făr’ de știre, toți vor să cazi mai bine decat au căzut ei trași de alții în jos. Pământul e dulce dar mai dulce-i dulcele tău. Mai bine e sufletul tău. Ei vor să-ți înșele vise, îți interzic destine. Îți șoptesc drumuri deja merse, îți sparg oglinzile. Cititot făr’ de știre, ține minte toată lumea te minte, tu să fii cuminte și cu minte în suflet pentru că ai ochi calzi și nu te pot lăsa să cazi. Am grijă de tine spunându-ți că ei deși te îngroapă, te învață să te salvezi de Zile. Rămâi cu bine, eu rămân cu Tine.

Leave a Reply

