Dar eu…eu? Zi-mi.

gh11 (12)

Fericirea unui chibrit aflat într-o baltă ar fi focul, cum și fericirea unei păsări fără aripi ar fi zborul, fericirea unui cer fără stele ar fi morții goi, iar fericirea lunii fără lumină ar fi cunoaștea luciferică. Fericirea unui ac fără ață ar fi un pulover adunat de ațe, cum și fericirea unei foarfece fără lame ar fi perfecțiunea. Fericirea uni bloc fără ferestre ar fi aerul rece, cum și fericirea aerului fără oameni ar fi îngrămădirea unor suflete.

Fericirea unui fir de iarbă uscat ar fi ca soarele să nu mai râdă, cum și fericirea pământului fără ploaie ar fi să ningă. Fericirea gândului fără temeri ar fi problemele. Fericirea unei muște fără aripi ar fi un elefant, fericirea unei sticle sparte ar fi complexitatea, cum și fericirea fricii noastre încoțită de moarte ar fi anxietatea. Și poate fericirea unui pin fără frunze ar fi o haină nouă.

Fericirea unui scriitor fără inspirație ar fi o muză nepredestinată multora, cum și fericirea fericirii tale fără vreo atașare ar fi un suflet. Fericirea buzelor fără sărut ar fi o atingere, cum și fericirea unei atingeri fără trup ar fi o senzație. Fericirea unei palme goale ar fi un sân sau poate-o floare, iar fericirea unui ochi orb ar fi trupul masculin printr-un fior. Fericirea unui zâmbet fără dinți ar fi o sărutare divină, cum și fericirea divinității ar fi dracu.

Fericirea unei farfurii sparte ar fi o furculiță, cum și fericirea mea fără Tine ar fi doar o clipa. Fericirea unei țigări fără foc ar fi fumul, cum și fericirea fumului fără foc ar fi o țigară. Fericirea unei fericiri neatinse ar fi orizontul. Fericirea unei tristeți fără motiv ar fi motivul. Fericirea unui nimic ar fi ceva, cum și fericirea ceva-ului ar fi o broască. Fericirea unei frunze de tei fără floare ar fi vântul ce-l îndoaie, cum și fericirea unei curve în timp ce face sex ar fi iubirea necondiționată, nu banii. Fericirea unui ponei ar fi să fie unicorn, cum și fericirea nopții ar fi să fie zi.

Fericirea numerelor dezordonate ar fi șirul indian, cum și fericirea unei Flori de Nu-Mă-Uita ar fi să o uite cineva în suflet. Fericirea unui oftat lung fără aer ar fi un copac, iar fericirea crengilor uscate ar fi ploaia. Fericirea tuturor fără nimeni ar fi toată lumea. Fericirea unui cânt al sufletului făraă muzică nu ar fi un talent.

Fericirea lui fără ea ar fi o slăbiciune. Fericirea unui pas greșit ar fi trecutul, cum și fericirea viitorului ar fi viitorul. De aceea fericirea unui leopard fără pete ar fi sa fie o pisică, de aceea toți oamenii strigă, fiindcă fericirea glasului fără voce ar fi sunetul. Înțelegi că prin toate astea am vrut să-ți arăt că fericirea mea fără tine ar fi niciodată? Fericirea unui niciodată ar fi cândva, nu stiu dacă înțelegi că fericirea mea fără tine ai fi TU. Spune-mi ce ar fi fericirea fără mine acum…Spune-mi ce e fericirea fără mine?

2 thoughts on “Dar eu…eu? Zi-mi.

Leave a Reply

