Doar azi.

brennan-williams-twins-haris-nukem-1

Asta e povestea unor muritori ce-și acceptă destinele limită, calcă pe orice scuză ieftină, deschid ochii mai repede ca Universul. Doi muritori ce iubesc dragostea mai mult decat Soarele, adună fiecare, fiecare por în palme.

Un pat, doar o piele, doar un cânt, o adiere, doar un zâmbet, o plăcere. Unghii-n coaste transpirate, ochi în frunți dezorientate, buze mușcate, pleoape închise aromate, cânturi blurate, degete sărate. Își ridica sprânceana în implor. Ochi ce-l trădau cel mai ușor, îi era greu, greu să mă încânte peste noapte, se oprea. Se oprea să îmi atingă fața. Fața mea miroase a palme, palme reci sloi. Rece ca februarie. Nu mă lăsa să țip. Era dement. Mirosea a parfum prea discret, prea discret pentru El. Trec fiori prin unghii moi, trec fiori mai jos de coaste. Trec și gândul lui mă naște din nou. Sărut cu zimți, spune-mi ce simți?  Mă ținea de-un șold pierdut și de altul în trecut și acum vorbește mut, fiindcă și el se stăpânește râzând. Râde deasupra-mi și toarce, îmi roade urechea ca un șoarece, mă zdruncină ca o avalanșă cu ace. Se împinge în mine mai adânc și-mi cade în gând. Îmi cade pe gând părul lui des și ud. Părul lui îmi acoperă ochii să nu văd, îmi gâdilă senzorii. Când era aproape de sfârșit zguduia pereții, îmi zguduia și pieptul și pulsul. Buze moi își lasă când limba o răcorea pe pielea mea, dar a Lui, corpul meu, dar al Lui. Sub același tavan, sub aceleași cearceafuri vechi, sub aceiași piele îmi pierd sângele-n vene. Vulcanic și neașteptat zeu al plăcerii, îmbracă și dezbracă corpul unui Demon. Joacă ce se joacă printre stări, geme și mă pierde printre nori. Mai repede, mai repede, ca vântul printre plete și iute ca ardeiul îmi fură apogeul și tace. Dulce amarui, stau sub pieptul lui. Ador plăcerea lui în gândul meu și-al lui. Și jos pe lângă buze, mi-alunecă și curge. Ger se lasă-n cameră și pe podea, pași desculți se lipesc și se-ntâlnesc. Trăiesc și retrăiesc, arome și friguri noi, sub brațul lui adorm iar și mă trezesc râzând, e ca o pană ce-mi dă fiori după fiori tânjind.

One thought on “Doar azi.

Leave a Reply

