M-am vândut.

tumblr_nl2b1r3KMj1unxpl3o1_500

Și dacă m-am vândut pentru o clipă, am uitat să respir o viață.

Adulmec fericirea din palme vii și transpirate, gânduri reci și entuziasmate. Nu pot să dorm îmi zboară gândul în altă parte, peste noapte, alte șoapte în urechi neașteptate, vechi, nesărutate. Nu pot aștepta ceva ce nu pot avea peste noapte, peste gânduri, peste rânduri. Mor în chinuri. Azi gândul, mâine totul. Îmi fură totul. Mi-a jucat jocul. A furat locul. Mi-a schimbat cuvântul.

Dacă m-am vândut pentru o clipa am realizat ce pot fi azi. Pot fi ce am fost întotdeauna, pot fi eu cu ele tot una. Am realizat că pot pierde și nu pot câștiga nimic. Fericirea e pentru un moment plus un pic. Mă arde pielea poate prea atinsă și uit totul pentru a mai zâmbi o clipă. Și uit totul. Îmi pare rău. Îmi pare rău că m-am gândit la tine, că ți-am povestit lumea mea și acum ai ajuns în ea. Lume fără destine, lume care țipă la mine, lume care luptă pentru Bine. Răul învinge și ști prea bine, ochi în ochi, mai mult de atât nu poți obține.

Că-mi pierd inima pe drum și uit ce să spun acum, nu contează. Acum e doar o zi în care mai aflu ceva despre mine, că pot uita și pot păstra orice gând departe de mine. Pot păstra orice gând departe de tine?

M-am vândut odată-n viata și m-am vândut pentru mine. N-am știut că pierd și nu câștig nici o parte din mine. Am pierdut azi și fericire și destine. Am pierdut cuvinte și o parte din mine s-a deșteptat. Azi încerc să cresc dar m-am atașat. De-o oră, de două, de-un zâmbet, de nouă. Am încetat să gândesc pentru că plouă. Am încetat să zâmbesc pentru că e greșit, și am să mă stăpânesc. Promit.

M-am trezit în paturi și haine străine, cuvinte meschine, gânduri ce nu mă definesc pe mine. M-am trezit peste noapte lipsită de mine, cu gândul în părți străine și mi-e rușine cu mine, mi-e frică de suspine.

M-am vândut azi și poate că pentru prima oară mă gândeam că există povești nescrise, povești aprinse. Doar vise triste. Am decis să scriu azi dezumanizarea, prin cuvinte vechi prin care-ți întorc chemarea. Îmi pare rău că am fost fericită, nu o să regret dar o să-mi fie frică. O să-mi fie frică. Ai dreptate.

Leave a Reply

