Azi-ul de atunci.

tumblr_lqbir9npl11qe9hnqo1_500

Aproape-s eu desi nu ma vede, aproape-i El desi nu ma crede.

”   Racoare in ochi, ca si pe buze. Vantul se asterne mai frumos azi. Azi nu-l mai simt. Azi nu mai simt nimic.
Suflet ce-si cerne scuze peste un pamant fara flori.Iti da fiori.. Azi ploua afara, ca si in ochii Ei, si sa vrei si sa nu vrei, nu-ti dadeai seama daca si ploaia-i una cu sufletul Ei. Ochi verzi deschis, iarba de primavara, i-am vazut azi intaia oara, limpezi, curati, speriati, scutura izvoare nesfintite, iar ploaia Ei, pielea mi-o inghite. Nu stiu daca palmele mele erau destul de calzi pentru obrajii Ei albi, dar stiu ca erau indeajuns de neajutorate pentru fata Lui.
Rece. Rece de noiembrie, ce miroase a moarte azi, nu a frunze uscate. Noiembrie luna ce mi-a furat o bucurie, un suflet, un alt Tata ce-si crestea atent o fata, floare azi. Mai floare ca altadata.
Rece. Piele rece. Buze crapate, decolorate. Sirop de moarte. Par gri. Ochi inchisi. Costum. Sicriu glazurat cu paturi albe. Multe soapte…Lumanari, alte sperante, multa durere-n suflet fara destinatie. Prea multe condoleante acum cand e prea tarziu. Eu scriu…
Am mai vazut odata-n viata un ultim drum, o ultima speranta. Dar fata-n fata cu un suflet care-si plange neglijarea, n-am putere sa-i adun nestapanirea. Bratele mele isi deschid portile, si-o aspira. Si tot ce puteam face era sa fiu eu tare pentru Ea. Din cand in cand isi mai aducea aminte de Ea, si respira, mai tresarea, mai si ofta.
Azi, imi pare mai rau ca niciodata, si azi am mirosit moartea cu ochii si am vazut moartea cu buzele. Azi, am aprins pentru El o lumanare si tot azi o sa-mi cer iertare.”

One thought on “Azi-ul de atunci.

Leave a Reply

