Si azi ma inunzi.

tumblr_nq9paufYZu1rqey1qo1_1280

Pasi ce-mi scald in nisipul Tau ce se frimitureaza ca o bezea sub talpile mele ce cauta scoici ascutite sa-mi sfasaie usor pielea , tandru , sexi , delicat . Stiu ca scriu iar despre tine Marea Mea dar inca n-am plecat din gandul ca te voi vedea vara asta ce ma alearga mult mai departe de Tine.

Rasarit de Soare cu glazura de caramel, lovit de valurile orizontului ce pare infinit. Am murit. Am murit privindu-Te si m-ai reinviat cu Fluxul Tau ce-mi cere binecuvantarea. De ce Tu Mare far’ de capat imi atingi picioarele mie muritoare fara alte vieti cand tu esti Zeu. De ce Tu Mare cu luciu de drops cu sare de lamaie mi te daruiesti mie? Cum pot sa-ti multumesc, sa-ti dau intreaga mea viata pentru momentul asta? Sa-ti dau momentul asta pentru intreaga mea viata cu Tine? Daca as avea o floare de Lotus as planta-o in Tine , sa simti ca aceasta iubire din mine iti apartine. Daca as avea un strop de nemurire m-as lasa purtata de valuri, inecata, sufocata, arsa pana in plamani; fiindca am sa stiu ca esti Tu, Cea care mi-a lasat alge tremurande inmuiate in cocos peste plamanii mei plin de fum.

Norocos pamantul de sub plapuma Ta , Tu Marea Mea ce-mi esti oglinda , am sa vin sa-ti presar fulgi de lamaie pe orgasmul valurilor tale. Frisca. Am sa vin sa-ti ascult povestile triste atunci cand Luna inca mai e pe cer cand Soarele te inunda. Am sa vin , promit, si o sa-ti presar faina peste perle albe mat ca varul si-o sa le transform in praline. Am sa vin sa te-nteleg, sa fiu una cu Tine , sa te las sa faci ce vezi din mine . Ce conteaza daca nu o sa mai fiu ? Marea Ta are toate lacrimile de care am nevoie.

Am sa-ti aduc un flamingo modelat din serbet de pepene verde sa-ti aduca culoare printre valuri , si dulceata pe maluri. Am sa-ti vindec Refluxul sa nu te mai oboseasca, am sa-ti citesc atunci cand musti din mine si am sa-ti daruiesc zambete sa le pastrezi in Tine.

Mi-e dor si sper sa zbor pana la Tine , draga mea Mare. Asculta-ma, nimeni nu-ti poate duce dorul asta greu mai mult decat mine. Ma doare sunt aproape in genunchi, departe de Tine…dar n-am atins Pamantul, genunchii mei o sa-ti atinga tarana la poalele mareelor Tale.

Leave a Reply

