Oare…doare?

tumblr_njypwkojvo1rwtzqno1_540

Oare-ti va fii dor de Soare, cand rasare si-ti mangaie fata, te saruta, te dezbraca, te usuca. Oare-ti va fii dor de Luna, cand coase cununa peste cununa pe cerul limpede ca Oceanul, spuma, cu stele scoici ce strang o mana. O mana de vise cu greu atinse si poate si ingeri ce-ti lipsesc , si poate si-acum ii simti, iti zambesc. Dar oare…oare-ti va fii dor de lumanari stinse? Ceara pe piele. Geamat ce da sa zbiere. Placere dupa durere.Sex. Sau poate iti va fii dor de o adiere, a vantului ce-ti usuca ochii si-ti deseneaza pe piele. Oare-ti va fii dor de Ele? De sperantele tale,visele mele, si felul cum imi sustineam parerea cu tarie? Oare-ti va fii dor de durere, atunci cand sufletul ti-e rascolit ca o masina de spalat si niciodata potolit cum e Marea de la Rasarit la Apus . Oare-ti va fii dor de dor, si senzatia de atasare, dor de lacrimi si starea de nelinite. Relaxare. Moarte interna. Teroare. Iti va fii dor de iubire, de haine aruncate , de suflete uitate?Oare-ti va fii dor de ierni inghetate, banci ocupate, sentimente ciudate?

Oare-ti va fii dor de flori , de aer , de copaci, de frunze, de muguri, de scuze? Ia zi-mi tu mie iti va fii dor de bine, de rau, de tot ce-i in jurul tau. In jurul meu sunt doar vise. Dar oare-ti va fii dor de greu , de zilele cand mureai tu, muream si eu. Oare iti va fii dor de sare, de zahar, de cirese amare, de pepene verde, de apa de Mare?Iti va fii dor de maini transpirate? De pix pe haine, blugi murdari, obsesii neintelese, cuvinte grele nealese. Spune-mi iti va fii dor de casa, de mama ta , de masa, de tatal tau ce nu doarme mereu acasa? De iarba deasa, de porumbei, de cerul plin de ciori, de tei?

Iti va fii dor de caldura, de frig? Frisoane. Iti va fii dor de Tine, de cum ai fost odinioara, de zambete de rasete de viata simpla de la scoala? Iti va fii dor? Spune-mi iti va fii dor de cartile citite, de poeziile din miezul noptii invechite? Iti va fii dor de pielea ta, de corpul tau, de ochii tai, de parul tau daca ai fii Nimic? Iti va fii dor de viitor, de ce iti imaginezi ca vei face, de ce tot cosi si pare ca se descoase?Iti va fii dor de regrete, de pareri de rau , de tampenii din care ai invatat ceva nou? Eu n-am regrete, dar cateodata mai mereu imi pare rau…atat de rau, imi va fii dor. Ia spune-mi iti va fii dor de trecut, de tot ce a trecut si nu se va mai schimba, de tot ce a fost si nu va mai fii asa.

Iti va fii dor de tigara, si de cat iti dauna, de o bere la scara blocului salutand-o printre gene pe vecina? Oare iti va fii dor de cearta, scandal, gelozie sarita din tipar? Iti va fii dor de mirosul de var alb ieftin dat in fiecare an? Poate iti va fii dor de scortisoara ninsa pe orezul cu lapte facut de bunica ta ce te iubea… Iti va fii dor de nori si tot ce zboara, avioane, mi le aratai cu degetu afara. Iti va fii dor de mers pe jos pana la durere de oase, cazaturi false? Iti va fii dor de muzica ce-ti dadea fiori, sau poate de un film ce nu-l vei uita  pana mori. Iti va fii dor de cantul Primaverii, ploaia Toamnei ce te limpezeste tocmai cand ai cel mai lung drum. Ce sa-ti spun…mie-mi va fii dor oricum si jur ca-as vrea s-alerg acum, si jur ca mi-as lua inima in pumni ca sa nu mai obosesc niciodata, sa nu fiu ca alta fata….Uita. Uite eu….iti va fii dor sa uiti, sa ranesti, sa musti? Iti va fii dor de zile tarzii, de tantari infometati cand soarele musca din orizont?

Iti va fii oare dor de serile in doi, de noi, de haine goi? Iti va fii dor de frici, de intrebari mici ce aveau gratii buze? Iti va fii dor de scuze,de explicatii in zadar? Iti va fii dor de mangaieri, de sarutul de ieri? Spune-mi te rog de ce-ti va fii dor ca sa-mi fie si mie. Spune-mi te rog de ce ti-e dor acum? Mie mi-e dor de-o mie, de-o mie de framantari ce-mi zbat in vene si nimeni…nimeni nu mi le ia in seama si ma alunga departe de Mine. Foarte bine…Foarte bine… Cel mai mare dor candva va fii cel de Mine.

One thought on “Oare…doare?

Leave a Reply

