Plec, dar nu astazi.

tumblr_mby1v6dc1s1qbqzv2o1_540

As lua cu mine portocale fiindca ma fac sa rad si-mi dau culoare, imi dau culoare zambetului, un parfum de Oarecare si-un cutit in caz ca doare, in caz ca doare …, si o sa iau poate si-o floare care-mi sta in sertar si-mi cere chemare. Si-o sa fur si o poezie de acum 5 primaveri, si-am sa-o recitesc in drum…in drum spre Nicaieri.

Si-o sa iau cu mine-o carte scrisa de prietena mea, si o sa-i fur si un zambet intr-o poza si pe Ea, ca stie ca orice voi face o sa-mi zboare-un gand spre Ea. Si o sa-l iau si pe El, imi e o stea. “Dumezeu sa-l ierte” , eu nu-l pot ierta, nu si-a luat la revedere, d-aia nu o sa-mi iau nici eu, si o sa mai iau cu mine Sufletul ca e tot ce mi-a ramas intact, si o sa mai trag de visele ce le-am tot carat…suprat. Suparat e El ca cica l-am uitat. Suparata-s eu ca deja m-a uitat, si nu stie ca oriunde plec o sa-mi fie Muza, pentru El e doar o scuza, dar scuze…scuze nu voi lua cu mine Scuze, Griji si Mila, odata ce plec am sa-mi calc pe inima.

Creioane, un pix, o foaie, un Dor, un Cantec, sau poate mai multe, un glas, o voce, si o groaza de amanunte. O sa iau cu mine si vise urate, si sperante omorate, si frici , niste furnici  si-un fluture verde pentru ca nimeni nu ma vede, nimeni nu ma vede cand strecor si niste lacrimi, poze multe, amintiri neplacute, un sarut pe frunte. Caldura unei imbratisari. Putere. Zambete si stele. Si-am sa iau cu mine norii de Acasa, si poate ursul meu de plus sa ma-ncalzeasca. O sa iau si frigul si norii si ploaia si zorii .Secunde. Minute. Ore. Ani. Timpul pierdut si poate niste bani. Colantii mei si puloverele de lana. Cuvinte rostite neascultate. Umbra mea. Vointa. Puterea. Inima. Nu voi uita. Nu voi ierta.Si-am sa iau cu mine praf pe maini. Lumini. 17 ierni.Iubirea din mine.Ura. Oja neagra. Jurnalul . Curajul si-o fata. Si-un baiat. Si-am plecat…si-am plecat. Dar mai iau cu mine o viata. Un viitor de gheata. Bucurie. Stresul si poate cine stie niste ciocolata alba. Musaca facuta de mama. Si o sa iau cu mine ultimul sarut dat bunicii cu caldura. Aerul din plamani si-o tigara. Ultima scrisoare. Pantofii mei. Dar inainte sa plec as bea o cafea dulce facuta de mama Ei. Si-o sa iau cu mine dorinta de a castiga de fiecare data. Razbunare.   O razatoare. O singura intrebare. Furtuna. Frisoane. Fulgi de nea. Tot ce nu e real si pentru mine era. Parfum. Glume proaste. Telefonul. Bataile din coaste. Ganduri perverse. Venin. Placeri intense. Suspin. Un pahar cu vin. Bradul de Craciun ce a lipsit si poate niste cadouri ce nu mi le doaream si le-am primit. Mai iau cu mine si incapatanarea, intelegerea, sufocarea.

Nu stiu…eu nu stiu incotro plec. Nu am un drum drept. Promit ca plec…promit, dar nu astazi.

2 thoughts on “Plec, dar nu astazi.

Leave a Reply

