Mama Mea nemaivazuta.

tumblr_mna3y1kaKw1qdvgnxo1_500

Mi-e dor de Mare. Valul ce a revenit m-a adus la suprafata, printre alti ochi straini,un singur vis si o viata.

Vant inghesuit in pleoape ce face dragoste cu mine de fiecare data, nu uita ce vreau, nu uita ce-mi doresc, cu buzele Lui fierbinti ce pielea mi-o despica, aprinde un chibrit direct de pe gamba mea de sticla. Nu uit a mia oara cand m-a culcat pe patul ce manca din mine. Strangea, pisca,ma lua,m-ardea, musca din mine! Si eu-L atingeam cu-n gram de vise-n palme, cu Spuma de la Mama Mea de mult nevazuta, cu scoici albe ce-mi acopereau suflul si-mi lasau urme-urme; ma ustura, ma furnica dar eu uitam, ca si Ea uita.

Si-mi sopteste Briza-n pieptul meu fericit de El, si m-atinge tandru de parca m-ar simtii si El, si-ador sa-adorm in bratele cuiva, cand ma aprinde si ma stinge atunci cand vrea. Si d-aia stau pana ma pierd de Mine, si d-aia stau si imi uit privirea in Orizontul ce-mi cutremura retina.

Pasi marunti, sarutati de nisipul ce ma-nghite. Glas de Sirene amortite. Caldura ce-mi excita corpul, briza ce-mi agita scopul.Cafea, tigara. Privirile oamenilor noi. Fete goale.Busturi pline de Vara. Mare revoltata de placere. Orgasmul valurilor ma cere, de fiecare data cand ii ating Bucuria, ajung sa fiu la fel de feerica. Pozele zambetului Marii, la apusul Domnului, pozele reci ca norii la rasaritul Domnului, si mai sunt si Poze de razboi, intre Mama Mea si ploaia ce-i umple din nou chemarea. Sarut gentil cu Orizontul ce m-ademeneste din nou, si uit ca nu pot innota asa bine si ma intorc din nou la mal, suspin si iar, si iar, si iar uit ca Marea ma poate ucide cu zambetul Ei criminal.

Alunec incet in visul Ei umed, si desii vreau sa nu ma pierd, ma pierd. Ma pierd de Mine. Si cand incerc sa ma sfiesc , trage mai mult de mine. Si poate a ucis si p-altii, dar nu asa cum m-a ucis pe mine, sarut tentant in jurul lui Iulie, si poate c-asa a fost sa fie, sa ma lase sa ma gandesc la Ea pe vecie. Etern sentiment de intregire sufleteasca, te pierzi in ochii Ei ca printre norii care-i vad fix de Acasa. Si nu ma plang ca o vad rar, ba chiar imi place. Ma face sa-mi fie dor, iar cand ma intorc stie cum sa ma joace.

Si m-a adus cu valul Ei la suprafata, nu ca as fii refuzat vre-n pic de apa in plamanii mei cu fum de Mare, ci doar pentru ca m-a trezit la realitate printre alti ochi straini, un singur vis si o viata !

2 thoughts on “Mama Mea nemaivazuta.

Leave a Reply

