Fara mine, fara Tine, fara noi n-ar fii nimic.

tumblr_n6alzrcPvi1r4ueyro1_500

Coctail de visine-n gura Ta ce se prelinge-usor pe pilea mea. Si erai asa de racoritor, cum iti plimbai limba usor lipicioasa pe corpul meu, ma agitai. Ma agitai asa de repede si-ti tremuram in palme, mai stii? Mai stii cum ne rataceam prin pat ca doi copii? Si atuni cand te pierdeam plangeam, si-atunci cand ma pierdeai ma cautai.

Cearceaf tesut din petale de portocal, se aseaza delicat pe pielea mea pana ma acopera. Casc ochii ce-i admira frumusetea-n intuneric si ma face sa inspir dement, ma face sa inspir atent, ma face la un dans discret. Mereu are grija de mine, ma mangaie cu palmele Lui aspre pe obrajii , isi lipeste fruntea umeda de a mea si-si uita buzele intredeschise. Si-si uita mintea, si-mi povesteste fizic ce simte .Si eu Il ascult. Mereu Il ascult.

Imi curge prin vena. El o facea asa de usor. Cand ma saruta,imi saruta demonii cu o asa pasiune incat ii amortea. Cand ma saruta , imi saruta mintea care mai sa-mi uite calea. Cand ma saruta, imi saruta pielea, atingere vie, fara descriere, un fel de alt fel precum altfel. Un fel de prea tarziu pentru cuvinte, un fel de dor ce-L asteapta mereu sa-L sarute. De aceea cand ma saruta, imi saruta dorul si doare de placere, si urla in tacere poate. Poate doar o sarutare, poate doar o atasare, poate-i El acolo si doru-mi moare. Da-i mai tare.

Ochi pictati de mine , maro, bronz de iulie. Par nebun ce-mi gadila pielea, si-mi placea sa-L tin de gat salbatic, si ii pacea sa ma priveasca-n ochii dramatic,artificii ce stropeau peretii cu iubire, muzica ce o faceam ca pe hartie. Ce iubire. Ce e iubire? 

Cant la corpul Lui. Chitara. Chitara a carei glas ma infioara, ma infioara-ti zic si simt cum dinti-mi fug pe pielea Lui ca trenul, si simt cum mi se infig si trosneste ca marul. Atat de crud, atat de crud-i corpul Tau. Nu te misca. Nu te misca ii ziceam , si-mi respira la piept.Ii prindeam fata-n palme cum o facea si El si-L faceam sa-mi tremure in palme ca un dement. 

Daca Tu n-ai fii cine as fii eu?Nimic.

Daca eu n-as fii cine ai fii Tu?Nimic.

Daca noi n-am fii , n-ar mai fii nimic.

2 thoughts on “Fara mine, fara Tine, fara noi n-ar fii nimic.

Leave a Reply

