Amin.

tumblr_ly49sr9vMY1r4xmq8o1_1280

Buze. Muscaturi. Sarutari . Biscuiti. Sirop de portocale. Parfum ce ma doare. Gat. Vene. Oase. Tigari arse. Asfalt, pat ce-mi incalzeste spatele. Flori de trandafir uscate. Dor de El peste noapte. Ochi . Puls continuu.  Sunete. Provocari. Tentatii sub cearceafuri . Jocuri de cuvinte pe tavan. Tacere. Ganduri nespuse. Glume ce inceteaza sa ma amuze. Scuze.

Minciuni. Oglinzi sparte. Picioare goale. Rani neinchise, atinse. Frig. Vant. Fum. Foc. Fug. Fulgi. Stare de ameteala. Sageti ce ma doboara. Demoni ce ma zboara.  Demoni ce-mi rad in fata ca raman fara speranta. Daruri neprimite. Simt ce si El simte. Gesturi amortite. Placeri neatinse. Tentatii rascolite. Dorinte risipite. Timp ce alearga.

Ac. Ace. Ata. Cutit. Foarfeca. Piele. Furculita. Organe moarte; toate-ntr-o cutie. Pace. Liniste. Armonie. Prietenii false. Alegeri proaste. Maini curioase. Buze curajoase. Lemn muscat . Masele scoase. Doare tot, parca s-ar rupe oase-n case. Case de piele . 36 de grade.

Un pas. Doi pasi pana ajung la Mine. Trei pasi pana ajung la Tine. M-am ratacit. Soare nu-i. Luna-n cui. Sac cu note muzicale, car cu capu mici povare si cu inima-n picioare, calc pe sticla. Ma striga. Refuz sa refuz de aceea accept. Si refuz sa te cred de aceea merg drept.

Unghii-n sani. Semne . Cuvinte grele. Ore si mai grele. Haine nespalate. Zdrente arogante. Ciocolata. Stari de singuratate. Gust de sange . Obraji muscati. Trup si suflet vomitat si inghitit la loc. O stare de frica inconjurata-n foc. Sila. Sete. Fobie de oameni. Singuratate. Decizii. Simti cum te lasa cu totii.

Cer pe nori sau nori pe cer. Cer o sansa spre a nu a mai simtii nimic din mine. Paralizie. Fara mancare, apa si tot ce-ti trebuie Tie. Fara Soare, pasari, copaci si bucurie. Doar un pat, un fotograf si o stare de bine. Sunt sigura ca voi arata mai bine ca acum. Fara sa simt nimic in timp ce-mi cos tatuaje cu viata mea cantand. Camera ce ma sugruma. Covoare ce-mi aduna pasii. Cuvinte ce-mi asculta sufletul. Descrieri. Poezie. Tot ce e in mine. Tot ce ai in Tine. Disparitia sentimentelor intr-o viata pustie. N-am nevoie. N-am nevoie de Tine. Ma minti la fel cum ma mint eu pe mine.

Frisoane. Urlete de placere. Daca stiam ca dupa o clipa de placere urmeaza o viata de durere refuzam. Te refuzam. Refugiu. Rugaciune. Tendinta de a incerca sa faci sa fie totul bine. Ma sperie. Ma simt in frica sau frica se simte-n mine. Ca-mi bat usor in piept  pasari ce vor sa iasa din colivie. Sperante. Viitor . Fiori. Dor .

Lacrimi seci. Drumuri vechi. Oftat lung. Inghit. Am uitat. Am…am…am uitat sa respir. Sufocare. Panica. Ajutor. Ignoranta. Cutite drept in fata. Fara cale de scapare. Flori . Pamant ud. Pumni cu viermi . Miros de Trecut. Miros urat. Haine rupte. Vise scurte. Ochii mi se culca. Mangaiere placuta. Reinviere.  Pare un nesfarsit sfarsit ce ma pierde pe drumul ingust si parasit.

Leave a Reply

