Vise sculptate-n gheata .

artleo.com-40149

Stii? Stau sa ma gandesc unde gresesc. Oare unde gresesc? Ma gasesti pe bordura din fata blocului numarand fulgii de nea. Unu, doi, trei, patru si am inghetat. Am inghetat orice gand negativ care-mi ratacea prin minte. Ador mirosul acesta. Miros de Iarna, ger ce-mi inteapa privirea unde luminile fac dragoste in retina mea . Aer de Decembrie imbracat in haina lui groasa de nea cu fulgi diferiti ce-mi soptesc povestea.

 

 

Hmm, pielea Lui de martipan.

Culcati in fulgii de zapada calzi ca insasi sufletul nostru, miros de nuca de cocos, ceata ce ne tine galerie. Fluture de zapada ratacit pe obrazul Lui ce-L ling usor, piele aspra a mainilor ce ma surprind in mod placut. Cantul Lui, iluzia ce mi-o lasa stearsa. Am inchis ochii pentru o secunda si cand i-am deschis am sesizat ca era presarat tot cu zahar strangandu-mi corpul strans de parca m-ar pierde ACUM.

Brazii dansau la costum imbracati, curati. Dansam cu ei , un pas inainte altul inapoi , ma tinea de mijloc, al degetelor impuls L-au facut sa ma aiba mai aproape si sa ma tenteze sa-L sarut in simfonia Iernii ce ne purta. Era un fel de magie ce ne purta pe dealul ei denivelat, un fel de alt fel.

Hmm, mirosul Lui de portocala.

Imi infig unghiile in gatul lui usor gelatinos, usor cremos, gust de dulceata de portocale, dulce- amarui. La fel ca prima oara. Prea himnotizata de frumusetea ce-i zace in piept , prea anexata de respiratia lui calda , prea atasata, prea izoata de o perfectiune nemarginita. Par adormita dar ii sunt amortita-n brate. Paralizata de o iubire constanta.

 

 

Stii?Visez la o zi plina de o caldura infinita, Iarna sa ma inghita, mirosul ei risipitor , mirosul Lui incantator impletit cu pasiunea dintre doua suflete care se iubesc pe un pat alb si rece , umed si inghetat . Poetul ce ne-ar fii pictat sa-si scape culoarea alb peste noi, doua suflete calzi si goi. Prajituri glazurate – noi doi, iar restul, doar oameni ce ne admira si respecta puriatatea dintre doua flori: Un Crin si un Trandafir ce-si declara iubirea murind unul pentru altul. Genul asta de iubire in aer de Decembrie sa-n vie.

Leave a Reply

