Ce anume ascunzi ?

tumblr_n2xsgyqrRB1s5hrozo1_r1_500

Ce ascunzi in spatele acestor ochi tristi?

Ascund marea de oglinda. Ma reflect in mine si nu stiu de ce. Ma pied pe drumul de dinaintea vorbelor si alunec usor pe un nisip de catifea ce ma ciupeste si se lipeste pe pielea mea. Acum  simt o usoara briza ce ma baga-n priza si imi da fiori, o usoara bataie pe umarul moale ce-mi striga tare “De ce dormi?” , si-ncerc s-alerg sa nu ma pierd dar cad intr-o balta si-ncep sa plang , sa-ncerc sa-mi scutur picmentii de nisip de alta data , poate se-ngroapa. Poate-n grop marea de gheata dar fara speranta caci creste….ea creste.

Ascund o mare de sticla varsata-n lacrimi ce dor. Mare transparenta ce-mi da fior dupa fior. Ce ascund ? Ma ascund pe mine fiindca mi-e frica de tine, mi-e frica de orice om ce -mi arunca privirea gata sa ma ucida.M-ai ucis tu . M-ai ucis. Mi-ai promis tu si mi-ai starnit curiozitatea. Acum iti port in ochi sinceritatea.

Tacere usoara, zgomote ce ma omoara, adun povara cu povara si imi creez propria vara, adun lacrima cu lacrima si le vars in mare fiindca in spatele ochilor mei se afla oceanul ce danseaza cu mine. Danseaza cu mine. Ma las usor purtata de valul ce vine. Si ca de fiecare data tu uiti de mine. Tu uiti de mine. Apa imi inunda trupul pe interior si ma face sa respir tot mai greu. De aceea ma agit prin dormitorul tau si ma asez langa pat si-ti cant al meu dor. Tu nu ai dor.

 Cearceaf ce-mi inveleste corpul invinetit , cearceaf plin de cel ce m-a mintit. Curele-n cinse pe spate deloc timid, timizi-mi sunt ochii de azi pedepsiti . Pedepsiti sa vada lumina si putin respect. Pedepsiti sa iubeasca si sa fie drept.

Ador sa iubesc. Ador sa iubesc innecata-n Marea mea cum tu m-ai ucis cum nimeni n-ar putea, iti plutesc in brate chiar sub aripata-ti zac, si zbat, si trag de-un ochii sa mai ajung la mal dar nu mai vad caldura ce ti-o oboseai in adancul pieptului tau,nu-ti gasesc caldura cu care ma ademeneai mereu.

Eu nu te mint! Nu te mint cand iti zic ca Marea m-anghitit, m-a inghitit si e asa de rece apoi e calda si ma dezveleste apoi ma inveleste. Depinde de tine. Depinde de mine. Depinde de noi asta imi influenteaza furtuna din mine, si-mi vine sa scuip cuvinte in vant fara sa le mai aud. Si cateodata uit ca-s inchisa-n mine si incep sa vorbesc mut dar tu ma auzi. Si-mi cer scuze printre buze dar incepe sa ma amuze.

M-am pierdut. M-am pierdut de suflet, si sufletul de mine. Ce-i drept si el cioconea la usa sa-i deschid iar eu mereu speram ca o sa-l fac fericit.Spuneam… si El imi spunea. Si El imi spunea ca o sa-l faca fericit si m-a ucis in oceanul dedicat lui cu fulgi de ciocolata neagra presarati  pe-a pielii scoarta ce adesea o rontaiam. De ce zambeam? Zambeam. Si ploua asa de tare incat inghiteam o mare de ganduri straine si nu mai suportam. Si ploua in continuu si ma inundam, ma innecam iar ei nu ma salvau, nu ma salvau. Nici El nu ma salva se uita atent la buza inferioara a mea si o musca. O musca atent. Atat de atent incat aveam impresia ca urma sa opreze o persoana pe inima, si ma opera pe mine. Si-mi scotea acul si-mi tragea ata violent si stiu ca avea momente cand ma mangaia dement si ma face sa ma linistesc. Povestesc de El de parca ar fii o poveste dar poate ca-i real sau poate ca nu mai este. Sau poate ca inca mi-e motivul valurilor stridente , colorate viu ce-mi ingheata-n vene si azi . Ce-mi pulseaza din greu si azi.

One thought on “Ce anume ascunzi ?

Leave a Reply

