Zambea si asta ma facea …Puternica.

DSCN0018 (3)

Ce daca pierd si casc din ochii in timp ce-mi casca-n ceafa racoarea diminetii unei ierni noi, atat de noi incat ii pot simtii prospetimea. Zace langa mine un suflet gol ce-mi intoarce ecoul usoarei nemultumiri. Discret alunec pana pe patura ajungand in sufletul lui cu atingeri line ce-l gadilau. Zambea.

Ce daca in jocul asta castiga doar el? Aduc cu mine si zilele de ieri si strang bine de amintirii fiindca cu ele am ramas. Eu nu inteleg aces suspans, nu-l inteleg cand imi cade pe glas.

Glas amortit, paralizat parca de trei anestezii puternice, atat de puternice incat ma luptam cu ele si ma puneau la pamant. Ce tacere de mormant s-a lasat dupa o clipa de bucurie. Ce tacere ma injunghie dupa o secunda de placere. N-are ce-mi cere. Se-ascunde timid sub puloverul meu, isi baga nasul micut in parul meu. De ce tace? Intrebarea asta ma framanta. De ce tace? Ma repet cu gandul ca ma poate readuce complet la realitate.

Rupt din ceasul meu, timpul incearca sa se joace. Oboseste. Se intoarce. Rade .Pace.  Pace sufleteasca simt cand buzele lui reci ma ating. Pace-n inima, joc ce-mi ticaie in vene, pace pe piela mea ce-mi cade obosita pe brale lui grele. Si-mi las sufletul deoparte , si ma imbrac cu el o noapte. Soapte. Soapte peste soapte in fiecare minut din noapte.

Mi-am rupt inima din piep si am dizolvat-o-n a lui acum s-aude una in sufletul meu dar in sufletul lui. Si azi ascult timida la usa lui. Cum inima mea bate in sufletul meu si-n pieptul lui. Si azi tip si plang in prag de noapte fierbinte dar rece, fiindca ma simt rece , ma simte rece. Si simt cum iubirea incearca sa plece. Simt cum totul ma lasa fara pace.

Mi-am pus sufletul in orice am facut pentru el de aceea am ramas o fiara, am daruit bucatica cu bucatica din mine si asta ma infioara. Sunt incompleta si simt cum asta ma doboara, nu-mi mai simt pulsul si asta mi-e raspunsul la chemare. Asta mi-e raspunsul.

Ce daca pierd si casc ochii la luna si vad cum se aduna jumata cu jumatate, ce daca pierd timpul ora dupa ora cand ma simt singura si simt ca inghet undeva departe si simt cum ma topesc cand il am aproape. Zambea. Zambea si asta ma facea sa uit de mine. Zambea si ….si asta insemna ca tot universul zambeste doar pentru mine. Prin ochii lui, prin ochii lui vedeam demonii mei inchisi cu lacat, si-l vedeam cum zambeste printre gratii. 

Am asteptat o seara grea sa mi te dea, am asteptat sa-ti simt pieptul din nou pe pielea mea. BUM-BUM se auzea. Si BUM-BUM inima-n pieptul tau crestea . E vina mea !  E vina mea ca ne-am unit, nu-mi pare rau d-aia imi zambesti din nou. Gol, atat de gol era. Goi, atat de goi eram. Goale-i erau buzele care ma imbracau , goale-i erau mainile ce ma tineau strans, atata de strans incat puteam sa-mi simt inima cum joaca-n pieptul lui, cu inima lui, exact cum voiam eu, exact cum VOIAM. Si asta m-a facut sa-i prind fata-n palme , ochii ce-mi aratau demonii chinuiti , lacrimi cuminti, prea amortiti. 

Eu… eu n-am adus caldura azi in glas cu luna-n mana si rup inima pentru o pace continuua . Am asteptat o vreme cu gandu la mine, am asteptat o vreme sa-mi fie mai bine, dar fara el dau vina pe mine,si tot ce voiam era o clipa de atentie  imbracata in zambete. De ce in zambete? Pentru ca zambetul lui imi trece prin vene, si tot ce mai am eu e pulsul , ochii lui si gandul ce-mi pleaca noapte de noapte sa-i incalzeasca buzele reci si uscate. 

Zambeste!Zambeste-mi azi, poate si acum, lasa-ma sa fiu calda si  sa nu uit ce am sa-ti spun. Nu vreau sa uit ce vreau sa-ti spun…Intreaba-ma in timp ce-mi zambesti atunci o sa ma simti cum ma inebunesti.

Leave a Reply

