Tot ce a trecut se intoarce in trecut. Si fiindca e trecut, se intoarce in trecut.

tumblr_n7hv3sGfBn1rrmgaio1_500

Cascada de cioburi strigate stoluri de pasari mute, sparte de-adreptul sparte in patru cuiburi.

Am visat candva ca-ti sunt pasarea ta si atunci cand zburam tu ma prindeai, ma cuprindeai cu aerul tau incat simteam ca mi-esti aer si fara tine nu pot sa mai zbor pe aripi. Pe aripi ce ma cara si-mi canta-n doliu de-o vara inca-ti zambesc amara iluzie a trupului omenesc. Inca-ti zambesc, vezi? Vezi si tu cat de mult inseamna pentru mine aceasta lume ce-o pictez. De fiecare data incerc sa ma egalez cu lumea, iar ea ma da la oparte ca si cand nu as fi una. Nu-s una dintre voi? Nu-s cu voi. Voi sunteti cu mine? D-aia rad de fiecare data cand nu-mi convine. Fiindca nici unul dintre voi nu-mi apartine.

Am varsat lacrimi cu spini ce nu ma ridicau de jos , ce ma lasau sa zac si-mi numarau minutele din ceasul sarac. Ceas sarac in ore de cand te-am chemat, tu faci decat sa ma pierzi pe drum si eu fac doar sa tac. De cand esti langa mine am uitat sa inspir, am uitat sa uit. Am uitat sa uit ca-ti datorez mult mai mult. Sarut mut de sfarsit de August cu alt gust.

Am croit stele si te numeri printre ele, am cusut si-am descusut iubirea ce ti-o port doar pentru ca nu-s sigura ca eu-s tot ce pot. Nu-s tot ce pot, sunt tot ce vreau si fiindca apar acum tu poti sa dispari ca praful ce-l suflu adeseori si-mi scutura ochii cu ochii tai goi, si-mi imbraca patul cu mii de culori, desii nu esti aici mie-mi da fiori.

Alerg printre flori cu noi doi in gand si desi-mi vine sa plang imi vine sa rad. Plans de vara si toamna ce-a venit si plang de mila si dorul asurzit. Culeg ranile ce mi le-am dobandit alergand pe acest drum nepotrivit. Curat cararile de venin , desii incerc sa fiu fericita inca suspin, desii incerc sa te inteleg inca tip.

Te aleg pe tine din atatea flori cu spini si ma ranesc fara sa stii, fiindca ai spin pe spin pe corpul tau si ma atragi mereu, mereu. Si te resping cand imi e rau, si te ignor cand e iarna in sufletul meu, si alerg spre tine atunci cand mor de dor. Vreau sa zbor. Asa-mi sopteai. De-atunci eu zbor pe aripi frante pe-al cerului morminte. De-atunci eu zbor neinfricata fiindca mi-ai dat curajul pe care nu l-am avut vreodata. De-atunci eu zbor fiindca vreau sa te gasesc. Te pretuiesc la fel cum te iubesc.

Port pe buze aroma de cafea, port pe piele cicatrici lasate de spini, spini uitati si dizolvati in chin. Lipesc cioburi doar ca sa am ce repara , ma intreb oare unde s-a dus lupta grea? Ma intreb oare unde am ajuns eu chiar acum, cand singurul motiv pentru care alerg e sa parcurg acelas trecut. Sa ajung unde am ajuns deja, mi-e frica de locurile noi, mi-e frica si nu ma pot uita. Nu-mi pot deschide ochii lipsiti de umanitate, unde lumea-mi bate-n porti cu mainile disperate. Unde-mi sunt visele avansate, cand eu nu le pot vedea de apoape?

Mi-e frica sa-mi deschid ochii catre viitor , mi-e frica de dor, mi-e frica sa mor, mi-e frica sa nu pierd ce am si d-aia prefer trecutul asa cum e el, fiindca se poate mai rau si mi-e frica sa ies din el. Zbor pe aripi ce zboara la randul lor si ele dupa vise grele si alearga-n cerc ecoul, incerc sa ma gasesc si sa ma regasesc in voi, dar nu ma pot gandi cum sa ies din foi si d-aia ma inmoi de fiecare data, fiindca-s alta fata dar defapt nu-s schimbata.

2 thoughts on “Tot ce a trecut se intoarce in trecut. Si fiindca e trecut, se intoarce in trecut.

  1. imi plac poemele tale in proza… dar nu inteleg de ce ai tendinta de a pune mai multi de “i”… la “desi” de ex. si nu numai.
    si te inteleg atat de bine… parca ai scrie pt mine 😉

Leave a Reply

