24.07

tumblr_n8uoobYzKY1rlitzfo1_500

Azi nu e azi fara sarutarea lui.Azi nu e azi fiindca e deja maine. Voci straine si alte chipui ce-mi tin de cald, alte chipuri ce ma atrag. Asta nu e ce vreau eu sa fie e doar un impact.

Azi nu e ceea ce voiam sa fie, azi ploua si el nu e langa mine. Azi plang si imi e dor de fericire. Azi nu e zi de alinare fara a ochilor lui culoare. Tresar in culori, alb-negreu sunt pline de cuvinte moi. Nu mi-e dor de tine, mie mi-e dor de “Noi” si acum mi-e frig, desi-s invelita am mainile sloi. Ghetar in flacari imi poti spune de acum,fiindca tremur si scot fum . Eu nu adun clipe de fericire, eu adun clipe de Nemurire si raman blocata intr-o lume paralela destinata mie.

Azi numar o mie de stele care cad, o mie de stele care se misca pe cer, o mie de stele ce raman si te vad pe tine cum ma ti de mana si ma saruti ca un nebun, ce pot sa spun azi e doar o zi de amintiri, vise ce vin si-apoi le expir, tot ce-am cladit am daramat si  fiindca suntem doi am si reparat. Azi e doar o zi paralizanta ce-mi lasa corpul fara viata, imi lasa sufletul de geata si-mi tine amintiri prinse cu clestele pe ata. Cine ma-nvata? Nimeni nu m-anvata. Ca-nvat singura sa-mi dau o speranta.

Azi e o alta zi in care ploua, in care muzica nu-mi place, in care gandul nu-mi mai tace, vrea sa se joace. Si astept sub o carapace domnul cu flori ce vrea sa ma dezbrace si sa ma imbrace-n petale moi, parfumate, sa-mi sopteasca cuvinte dulci, aromate. Sub petalele de flori albastre s-ascunde chipul lui, ce-n visul meu zambeste oricui.

Azi minutele fug din ceas, isi iau o pauza, se-nvart prin lume si-apoi imi bat in ceas obosite fiindca azi s-au deplasat, de mine, de lume si de tot ce le tineau in suspans. Eu m-am retras, azi nu-mi aud bataile inimii si vorbesc mai des cu peretii. Fumez incet pare ca-l cert desii imi pierd orice abilitate de a vorbii corect.

 Azi e o zi ce ma distruge si nu se duce , prefera sa ma fiarba si-apoi sa ma alunge. Ma pierd de corp. Ma pierd de corpul tau.Atunci cand suntem departe ma simt un bibelou ce sta nespart dar gata de-o explozie prabusit pe asfalt. Mi-am pierdut mintile, si pe tine odata cu ele. Adorm cu ochii la stele si imi imaginez cum ma plimbi printre ele. 

Azi nu e azi fara sarutarea ta, fara mangaierea ta , fara ochii tai creati din boabe de cafea. Azi nu e o zi in care pot visa fiindca n-am mana ta imperecheata cu a mea. Azi nu pot vedea, nu pot sufla , nu pot vorbii, nu pot spera. Azi sunt pierduta pe strada mea, pe strada ta sau a altcuiva. Nu mor de dor ci dorul ma omoara si singura comoara esti tu prinsa de o sfoara care sper ca nu zboara.

Leave a Reply

