Dor de duca.

tumblr_n1ixfcatui1rlssw1o1_500

Acum eu vreau sa fiu libera. Eu vreau sa zbor. Cand tu cadeai eu simteam ca mor. Ca mor in mii se stele , acum simt ca ma pierd in ele. Acum eu vreau sa zbor, vreau sa iei acul asta de brad tanar, abia rasarit si sa-mi cosi aripi din suflet si din lacrimi ce ai risipit. Nisip in palme dulce ca zaharul ce mi-l lasai pe buze violent. Frunte ce-ti aluneca in perna moale, ce tare! Ce tare era sa te pierzi. Ce tare era sa ma pierd in tine sa nu stiu de mine, sa-ti soptesc cuvinte straine de care n-am auzit. N-am auzit . Tu ai auzit?

Ghirlande-ti pun la gat si hai sa alergam tipand. Libertatea e doar o stare de scapare din inchisoarea ce nu te lasa sa faci ce doresti. Tu ce doresti sa faci cu mine? Ce doresti sa faci acum? Ca eu doar vreau sa te tin de mana si sa-ti spun ca niciodata nu am sa ma adun sa stii. Sa stii ca aici e doar un joc unde noi doi suntem jucarii. Stii? Stii ca eu acum iti cer ceva? Iti cer ceva si tu nu ma auzi. Ma scuzi. Ma amuzi cu amabilitatea ta inofensiva si eu-s copila ce te rapeste o clipa. Si inca o clipa. Si inca o clipa.

Nu ma pierde din ochi azi fiindca o sa fac tot ce ma intriga, desii ma inspiri tu eu am sa alerg departe de tine si am sa adun flori din care sa-ti cos aripi straine. Hai zbori cu mine? Zboara cu mine. Desprinde-ti ultima povara de pe suflet si fii liber, fii usor ca un fulg de pasare divina ce-si lasa in zbor povestea sa pe drumul orbilor la vazul surzilor. Pe prag de seara si-n prag de “Buna dimineata , iubio” ca asa-mi spuneai , in timp ce eu imi strangeam povestea de dragoste in piept si te sarutam cu ea . Te sarutam cu viata mea. Unde esti iubitule acum cand ma pierd in inima ta, unde esti acum cand tot ce vad e un drum si o singura stea?

Flori albastre , flori de Mai uitat habar n-aveai. Habar n-aveai ca-ti citesc printre ganduri, ma pierd printre randuri, adun litere sa-ti daruiesc cuvinte, prin care sa te fac sa-ti aduci aminte. Iti aduci aminte de mine? Eu, fata cu starile straine. Fata ce te iubea azi si nu te cauta maine.Las-o balta. Defat stai. Dispari acum dar apari langa sufletul meu si incalzeste-l atunci cand cant la nai, n-ai idee cate idei poti sa-mi dai. Imi dai idei. Ai idee cate poti sa-mi iei? Ai idee? Atunci cand tot trupul meu cade-n tacere.

Atunci cand trupul meu cade-n tacere, zoboara cu mine. Zboara cu mine. Tu in pielea mea imi dai stari straine. Tine-te bine, aripile-mi sunt creeate de tine. Sarut din sarutul tau m-a facut ceea ce sunt acum, si nu ma adun.Nu vreau sa ma adun, stii? Stii cate lucruri pot fii? In cate lucruri noi putem fii? Si asta e doar o parte din mine unde te pot duce in fiecare zi, fiindca am aripi atata timp cat tu ma vei iubii.

Dor de duca far’ sa ma aduca si ma poarta vantul iar bratele lui stau sa se rupa. Totul in jur ma inunda si ador sa am senzatia de Pierdere Totala Imaginara intr-un Total Interior. In bratele vantului desii in bratele unui om Superior. Superior mie, ca-i cant despre iubire de fiecare data doar din privire. Cine are nevoie de cuvinte cand exista atingere. E vie. Cine ma invie? Cine? Cand eu am un dor de duca spre Nicaieri atunci cand el ma cauta fara sa stie ca zbor prin ochii lui, in pieptul lui, si-i sunt rezemata de teama lui.

Leave a Reply

