Alta noapte lunga in care nu te vreau dar te vreau. – Degeaba citesti. Nu o sa intelegi.

tumblr_moy9z6txj51rue5uco1_500

Asta e o alta nopate lunga in care imi bantui gandurile atent si inca nu pot sa regret nimic. Asta e doar o alta noapte lunga m-am obijnuit. Unde si corbii ma alunga ca sa fiu singura complet, unde si norii plang cu mine.  Fulgerele despart norii, gandurile imi despart sufletul.

Despre asta-ti scriu. Despre, despre o alta noapte lunga ce ma inunda, imbraca si dezbraca ca pe o tarfa. Doar o clipa de alinare printre miile de palme luate in zadar pe drumul fara pic de har. Dar…dar darul meu e neprimit, iar iarna-n sufetul meu iar a revenit. Iarta-mi chemarea, eu doar am gresit, asta nu e un regret e doar ceea ce simt. Iarta-mi chemarea, eu doar am obosit. E doar o alta noapte lunga unde eu ma pierd in perna mea, cascada ce ma manaca. Doar alte vise ce ma alunga de langa ceea ce iubesc, doar o rasuflare pe degeaba, doar un suspin printre alte mii pierdute-n mine. Unde sa te caut sa nu te gasesc?Unde? Cand eu as vrea sa fii langa mine desii as vrea sa plec?

Asta e doar o noapte scumpa pe care o platesc in lacrimi, iubire donata la pasari ce-mi canta ziua ce le cant noaptea la geamuri, ceasuri tarzii, gheare pe pereti si unele ratacite pe brate, sperante. Ma sufoc cu propriul aer, ma sufoc si doare cand nu am unde sa ma duc si-alerg doar in mine, gasesc parti din Tine si asta ma face sa uit de mine. Opreste-ma daca poti. Opreste-ma! Uraste-ma daca poti ! Uraste-ma! De iubit m-ai iubit destul. Destula drama, fulgi de alama sub ale mele gene ce indeamna sufletul sa nu-mi adoarma.

Asta e doar o alta ora in care zambesc in lacrimi pentru ca nu gandesc, sunt doar alti pasi facuti incorect, unde gresesc? Sunt doar o alta fata ce jignesc totul in jurul meu atunci cand iubesc dar urasc. Sunt doar o alta toamna ce vin si-apoi plec. Sunt doar un alt anotimp ce incalzesc si racesc, doar o alta vreme pierduta complet, doar un alt timp ce s-a oprit la o cafea si o tigara cand starea mea se agraveaza, nimanui nu-i pasa. Intoarce-ti privirea, imi place cand ma doare. Ma prabusesc in propria cenusa ce ma arde.

Sunt doar alte clipe de care o sa-mi reamintesc mereu, in care eu vorbesc si ceilalti se fac ca ploua, dar ploua ! Ploua in seara asta afara, in sufletul meu, in patul meu. Doua inimi care bat nu se mai aud asa de clar, se aud din ce in ce mai greu iar eu inspir mai rar, fiindca uit sa respir, si fiindca uit, uite-ma cum incerc si eu sa uit de tine. Uite-ma! Incerc fiindca incercarea moarte n-are, dar mi-am gasit moartea in drum pe propria mea cale. Ce usurare!

Asta e doar o alta noapte care se catareste-n ore grele ce-mi sustin ganduri rele si se bat cu propriile mele forte. Aceleas scuze folosite, aceeas idee. Aceleas cearceafuri moi in care exista numai iubire. Aceeas pereti ce ascund clipe rele, bune, emotionante, speciale, socante, derutante, nemaipomenite. Acesti pereti vorbesc iar mie-mi vine sa-i opresc. Cum sa-i opresc? Ii injur si ma ascund sub paturi. Mi-e frica de toti si de aceste jocuri.

Asta e doar o noapte lunga, aproape ca fiecare noapte ce ma insoteste-n lumea larga. Asta e doar o noapte in care ma urasc si as vrea sa nu-Ti mai pot scrie. E doar o noapte, iar Tu te-ai obijnuit cu ideile mele, dar nu ma intelegi, nu ma intelegi si fugi de ele. Asta e doar o noapte in care desi as vrea sa las grijile mele cuiva , le pastrez pentru mine. Imi car povara pe aceeas alee si desi ne intalnim nu ne vorbim. Acelas suspans. Acesta este farmecul unei nopti lungi. Ca doar tu poti sa fugi.

Leave a Reply

