N-aud.

tumblr_n74bnpLYGI1scwp63o1_500

Am fost tesuta trup din trupul tau pentru ca asa am simtit ca am luat viata.

Tesuta si lasata-n bataia vantului pe drumul surdului. Stii tu, surdul nu asculta de alti, face cum crede. Eu-s surda n-aud ce-mi zice. N-aud . N-aud pe nimeni si imi continui drumul infinit odata cu El si cu vantul obosit.

Eu n-aud  cum in ureche-mi tipa ca totul se strica, ca eu am sa raman singura. Nu-s sigura dar inca n-aud cum El ma intriga. Suport de buze-mi sunt buzele Lui ce mereu mimeaza scuze sub gene ce eu adun alene orice particula din femeie in femeie si creez o patura pe care i-o dau cadou. Ii dau cadou in semn de semn deschis. Fiindca mi-a promis. Mi-a promis ca nu va accepta.

Si m-a respins. Din adins cu vis pe buze si un amin ce crescuse. Deja crezuse. Deja ma crezuse ca eu vreau o floare ce se duse cum el se duce si fara scuze intinde mana mi-o ridica pe a mea si incepe sa mi-o sarute. Ma saruta cum am uitat deja. Cum ma saruta? Avea anestezie-n buze si-mi cosea pe pielea mea sarutul Lui ce ma durea, si inca doare. Oare ce voia? Toti imi spuneau ca ma topesc in iubirea mea pentru El iar El ma mintea. N-aud. N-aud ce spune lumea.

Si-i joc un joc , alerg pe loc si-n fata mea o alta fata frumoasa foc. Asta nu-i joc. E prea mult loc in inima Lui. E prea mult loc in privirea Lui. Prea mult loc. Dar fata-avea in mana flori de asta luna si iubitul meu aduna si-mi aduce. Prinde-n parul meu Mare de galbenele ce se retrag si se atrag la fiecare bataie de vant ce-mi trece printre suvitele mele. Imi spuneau ca nu e demn de mine iar eu nu eram in apele mele, cu toate astea inca n-auzeam ce-mi spun muzele grele.

Ii redeschid camasa si i-o trag de pe El, il cuprind perfect si-l sarut dement pe pieptul Sau unde ma dizolv complet. Nivel complet este atunci cand ma saruta si El dement n-ai cum sa te minti cand ai un gand asa pervers inchis in tine. Ma tine bine, si-i simt ghimpe cu ghimpe, pielea lui se dizolva-n mine si simt cum ma minte, si simt cum ma alinta-n vorbe, mii de cuvinte, iar ochii lui ii pierd prin mii de gesturi simple.

Mie, mie nu-mi convine. Nu voi tine minte. Desi cu totii strigati spre mine ca El ma minte. Nu aud, nu aud cum imi bat la ureche mii de cuvinte iar eu nu le las. Nu le las sa intre. Mie nu-mi convine d-aia nu voi tine minte. Si desi-mi tipa o multime de oameni, lucrurile nu pot sa se schimbe. Eu n-aud. N-aud. Am urechile o poarta de sticla si nu o pot sparge decat cu adevarul meu. Iar adevarul meu nu-l impart cu nimeni. N-aud, n-aud ce se discuta, aud doar ce mi se discuta.

2 thoughts on “N-aud.

  1. ” Mie, mie nu-mi convine. Nu voi tine minte. Desi cu totii strigati spre mine ca El ma minte. Nu aud, nu aud cum imi bat la ureche mii de cuvinte iar eu nu le las. Nu le las sa intre. Mie nu-mi convine d-aia nu voi tine minte. Si desi-mi tipa o multime de oameni, lucrurile nu pot sa se schimbe. Eu n-aud. N-aud. Am urechile o poarta de sticla si nu o pot sparge decat cu adevarul meu. Iar adevarul meu nu-l impart cu nimeni. N-aud, n-aud ce se discuta, …”
    Subscriu…. si inca… cum…

Leave a Reply

