Peste noapte.

tumblr_n4iq0cTVYV1tonveno1_400

Coase-ma cu firul sufletului tau, ac ce-l ti in degete-ti simte recele curent ce-ti zace-n zece ganduri ce te duc la mine. Vii spre mine?

Suflu sticla-n ochii tai ce-mi tipa si-mi invarte retina, imi invarti lumea cu o singura privire spre rasarit, privesti timid ducand privirea spre apus si niciodata nu-mi spui ce ai de spus, ce mi-ai adus? Ce mi-ai adus azi inafara de sirul tau strain de litere pe care inca nu le-ai ordonat, nu ti-ai compus fraza ce o ai de spus. Deseneaza-ma. Deseneaza-ma, danseaza-mi, canta-mi la ureche si-apoi o sa-ti arat drumul pe douazeci si doua de carari diferite. Cine te minte acum? Sigur nu eu. Singur tu, dar eu?

Arunca-mi grija ta de a avea o singura grija: Eu. Si am sa te eliberez de tot trecutul ce-ti zace in torace si da sa sape ca sa scape. Unde ti-e viciul ce ieri ti l-ai adoptat? De ce ti-l arati pe fata patat de intuneric. Esti patat de intuneric sub pleoape iti zac ochi senili ce-mi iau la pas ai mei ochii pentru un dans nebun in miez de noapte. Miez de noapte, doar soarele il desparte. Imbracat elegant fara pic de soapte, in starea ta de ignoranta fara fapte. Imbracata intr-o rochie doar de noapte, in starea mea, de mana cu niste flori de Nu-Ma-Uita peste noapte.

Iti spuneam sa ma cosi fir din firul tau, fiindca-mi esti zeu dar greu te aleg model mereu. Ca-ti pictez corpul fara vre-un Dumnezeu, si ma uit in alta parte crezand ca nu mai esti al meu. Ai fost vreodata? Vreau sa fiu cusuta din tine fiindca esti ca o arma alba. Imi lasi cicatrici mereu si nu sti sa le cosi la loc. Fa-ma ca tine. Vreau sa fiu ca tine. Sa las si eu la randul meu, rani pe care alti sa le uite greu.

Asculta-ma cand iti zic. Ca-ncerc sa te ridic, aripi ale unei molii moarte sa-ti descriu peste noapte, sa vezi cum e sa fii departe. Vezi? Simti?Simte-te ca in prima zi cand ai vazut lumina si imagineaza-ti ca mori azi ca sa nu mai vezi ziua de maine. Nu-ti doresti? Eu-ti doresc moarte sufleteasca, d-aia astept sa fiu inarmata cu a ta piele, sa-ti daruiesc cuvinte grele, mai grele decat tine. Uite-te la mine bine. Priveste-ma! Priveste-ma acum! Saruta-ma pe drum. Desi vreau sa scap de tine , mi-e cam greu sa o spun, iubeste-ma ca un nebun ce-mi trage-n gand vise mai mici, si-mi risipeste frici desii imi aduce mai multe.

Turn de vise daramte-n pase triste. Ajuta-ma sa ajung la tine. Pe drumul firelor tale de suflet fine ma simt doar pe mine, ce s-a intamplat cu tine? Iubire descrisa prin mii de cuvinte si eu traiam cu impresia ca tu nu sii sa lipesti litere. Voce ce-mi distruge limite, si eu credeam ca nu-mi vorbesti desii imi vorbeai de nenumarate ori prin gesturi simple. Culori aprinse ce-mi pictau ochii vii, invitati la dans printre mii de flori in noapte ce nu ma lasau departe.( Nici el nu ma lasa departe. Nu ma uita in noapte. Nu ma uita dupa o noapte. Si stia sa danseze cu mine departe de soapte.) Ce s-a intamplat cu tine dragul meu, cedezi spre Moarte cand Ingerul te striga sa ramai cu el pentru o noapte. De ce refuzi? De ce refuzi si pierzi totul pentru mine peste noapte?

3 thoughts on “Peste noapte.

Leave a Reply

