2:00 AM.

tumblr_n0foizSkYX1so41jqo1_500

Ochi de sticla ce-n oglinda vad oglinda. Praf de stele dupa gene si-mi inchide incet, alene, buzele cu buzele lui cam grele. Pline de umbre, de noi, de paturi moi, perne si cafele dulci si noi. Noi ca vara asta ce de-abia se arata. De-abia si-arata fata. O tine ascunsa sub breton. Breton ce pastreaza istoria ochilor lui de om matur. Mi-e copil. Imi zace-n piept si da sa tresara, cand mana lui se strecoara pe sub bluza si ma infioara. Fiori reci de iubire. Fiori reci ce ma ingheata dar sarutul lui imi sterge lacrima ce ma dezgheata.

Ma trage dement pe un aer curent spre el si-mi sopteste cuvinte dulci , miros de rom, alcool-n sarut si patul gol. Un pat atat de gol incat se auzea ecoul cand ne aratam dragostea. Goi pe cearceafuri albe, noi doi goi pe melodii, soapte. Imi tragea unghiile lent pe spate si era asa departe. Era totusi asa departe de sufletul meu. Citeam pe pielea lui istoria sarutului, ma aplecam si daruiam sarut al carei istorii se poate creea decat in timp. Timp cu timp ce-i cos in minte, nu ma minte cand ma simte fiindca-i simt pulsul cum bate tare. Bate tare. E 1: 31 AM si simt cum il doare pulsu-n vene cand ma are desii nu ma are langa ale lui brate demne de mine.

Strig in bataia vantului spre comoara gandului lui. Astept sa ma sarute. M-a uitat. M-a uitat. M-a pierdut prin propriul pat. Sunt sub un cearceaf alb patat. El ma cauta disperat, ma cauta disperat. Sta suparat deasupra mea fara sa stie ca-si sta pe inima sa. De cand dragostea nu se mai simte parca totul din jur ma minte si nu ma lasa sa respir, cum de traiesc? Cand el imi zace-n piept si eu nu-l gasesc. Ajuta-ma sa te gasesc. Ajuta-ma sa-l gasesc, ca fara el nu-mi gasesc linistea sufleteasca si nici macar nu mor. Ma chinui. Unde gresesc?

Aud un ultim te iubesc si-l simt cum plange, desi-s sub cearceaf si-l simt cum se frange. Simt cum ma distruge parte cu parte, ca puiul meu ma plange iar eu nu pot sa ma misc, asta e tot mai tentant sa risc. Si misc din suflet dau valuri de caldura-n ploapele lui grele ce-si plang zilele rele si pe cele bune le-au luat cu ele. Arunc valuri de iubire si ma fac auzita. Ii rasuflu-n urechea lui firava si rasuflu linistita.  Aici sunt dragul meu, nu mai plange nici o clipa.

Isi ridica privirea reinflorit cu iubirea ce i-o port si ma arunca-n patul gol, gol cu pielea lui de diamant fin, cu ochii lui ce tin oglinzi ce ma admir. Il admir pentru bunatatea lui. De aceea ii admir tot ce e bun la corpul lui. El tot. Si asta ma face sa-l sfasai si sa-l rasfat, ca mi-e el copilul ce-mi apasa sanii si-mi sta in piept, cel ce nu ma lasa sa plec.

El nu ma lasa sa plec, si plec doar cu gandul. De aceea-l astept mereu in statie fara sa-i pierd randul. El mi-e rodul fericirii mele si desii e 1:46 AM inca-l simt cum il doare-n vene pulsul pentru ca eu dorm si printre mii de apusuri el sta ingrijorat departe de mine. Departe in mine.

Departe si stii foarte bine cat inseamna o distanta ce te desparte desii iubesti mai mult de o noapte. Ai grija de cine ti-e drag in zi nu doar in noapte, ca eu-l iubesc si cateodata si ziua si noaptea ne desparte. Unde gresesc cand spun cateodata ca nu-l gasesc?Unde gresesc?

2 thoughts on “2:00 AM.

Leave a Reply

