Tu nu stii.

tumblr_n1gf1meHvk1ra44j7o1_500

Tu nu vrei. Tu nu vrei sa intrii in sufletul meu. Te-am omorat si te-am tarat pe trupul meu de mult decedat pana te-ai dizolvat in mine, pana te-ai coborat in trup si suflet nestiutor in mine. De ce ma minti cand incerci sa reinvii sa scapi de mine?De ce ma minti? De ce?Tu nu stii cat am uncis pentru tine dragul meu. Tu nu stii.

Iarta-ma. Iata-ma cum iti spun “Iarta-ma ca n-am stiut ce fac.“.N-am stiut sa te imbrac in platina, eu te-am dezbracat. Ti-am admirat goliciunea ta de var pe inima mea plina de suspans tinut de tine. Ce stii despre mine? Ce stii? Cand eu tot ce fac e sa scriu despre tine. Imi esti singura muza ce nu se scuza, doar se acuza. Incearca sa se lupte cu Moartea fara sa stie ca ea se amuza. Se amuza, iar el sta intins cu mainile pe pieptul meu fara vreun Dumnezeu. Dumnezeul lui a murit de mult, de aceea el mai deschide cate un ochii spre trecut. Si plec. Plec. Il las inert pe pragul casei lui, iar eu plec. Plec si nu spun nimanui.

Copaci ce plang de dor de el si mai imi suna-un clopotel, pare a fii cureaua lui de alta data, alta fata, cu ce ma seaca si-apoi pleaca. Pleaca de pe buze ultima minciuna cand eu alerg, alerg spre el si-i dau o veste buna. Sau nu.

Iata-ma cum m-am intors din nou la tine, uita-ma ca eu stiu ca-ti va fii mai bine. Eu stiu…

Si daca stiu nu stau sa ma gandesc, il prind de mana lui inca calda si-ncerc sa-l regasesc. “Sa ma gasesti?” imi sopteste printre dinti, iar buzele ii vibreaza ca un cutremur. Ca un cutremur. Tu stii cum tremur? Stii? Ca-i zac langa piep si il simt vandut de mine, vandut pentru mine. Caci l-am omorat cu tot cu iubire, l-am omorat pentru mine.

Auzi? Auzi si tu cum pasarile-mi plang? Auzi si tu cum incerc sa le-nteleg? Ma auzi?

ASCULTA-MA. ASCULTA-MA CU ATENTIE. SA NU INDRAZNESTI SA MA IGNORI ACUM. ACUM ESTI TOTUL SI PANA ACUM EU N-AM FACUT DECAT SA SPER IN TINE, SPERI IN MINE? TE SIMT SI AZI VANDUT DE STRAINE SI NU MA POT PIERDE CU GANDUL PIERDUT IN TINE, TINE-TE BINE, TINE-MA MINTE.

Cand ochii limpezi ii deschizi si privesti un suflet mort dar viu, si-mi vin in fire cand tot ce-ti spun imi da de stire ca inca ma iubesti ca un nebun in prag de reverie, cum canta-n pieptul tau si iti descanta orice gand rau. Si tu ai pacate ce le pastrezi cu greu. Si tu porti pacatul de a ma iubii mereu. Nu te mai lupta. Nu te mai lupta pentru mine. Lupta pentru tine. Eu am fost egoista. M-am gandit doar la mine. Acum ma gandesc “Oare? Oare el e bine?“.

Acum plec. Plec din nou. Imi plec capul pe fruntea lui de var topit, si-mi apropii buzele de ale lui, fier racit, imi deschid paradisul Lui de bun venit si-ii suflu toata viata mea de copil. Ii suflu toata viata mea de  copil! Toata viata mea! Sii-i ratacesc alene prin vene. Ma simt vie desii-s moarta ca un sacrificiu pentru ce-l ce ma iubea candva. Scriu asta pentru cel ce ma iubea candva. Scriu pentru a ma vindeca sub pielea sa.

Si azi ii ratacesc in vene si habar n-ai cat de bine e. Ca el nu stie nimic, nu iti mai aduce aminte de mine. Dar eu stiu totul si ador sa-i alerg prin fiecare celula, sa-l simt cum tremura, sa-i simt fericirea. Habar n-ai tu cat de mult inseamna pentru mine fericirea lui. Habar n-ai tu.

Leave a Reply

