Gust amar de tigara.

tumblr_mvihilXzPb1sbzxsdo1_400

Gust amar lasat de la ultima tigara. Printre buze am doar o pata de culoare lasata-n dar de la un Domn ce-mi pastra pana si-o ceasca de cafea atunci cand il alintam cu fiecare vorba a mea. Ce gand de prima vara, gust de prima ora, c-asa ma simt cand ii ating buzele cu ultima tigara si i Le sarut cu dorul ce ma doboara.

Tu cand ma domini? ca Domnul meu e plecat intr-o alta tara pierdut de mine si de ultima mea povara. Tu cand ma chemi sa-ti sterg dorinta si sa ti-o transform in arta? Sa-ti desenez pe chipul tau firav o alta data pe care s-o retii, o alta data pentru care vei traii. Noi vom traii?

Ce sa fac cand eu nu vreau sa fiu ca ei? Nu vreau!Si-astept drumul meu, unde-s singura si sigura ca voi fi doar eu.

Cu pieptul pe pieptul tau ti-astept chemarea spre apogeu, ti-astept gustul sarutului. E amarui. Si tu-ti numeri minutele-n tigari si tu-ti tragi fumul si-ti cosi alte zari. Ca plapuma mea e cusuta-n nicotina si la fel cum trece timpul, imi trece si viata, ca o ruina. Iar tu nu-mi poti acoperi amaru cu dulceata. Domul meu ma simte sigur, iar eu-s doar o alta fata ce-l pierde si-l lasa singur.

Sa n-ai incredere in mine, ca ma dizolv in orice piele si cutremur sub orice inima pustie. Sa n-ai incredere in mine ca Domnul meu a avut, si l-am pierdut inainte sa-L fi sarutat de ramas bun. Gust amar de tigara de la ultimul scrum. Scrum pe buze si am uitat ce voiam sa-ti spun, fiindca gandu meu trece prin al Lui si tot ce pot sa spun e ca-s proasta oricui.

Tu cand ma vei vedea cu ochi puri, sa pui un semn pe-a mea retina cu un cui si apoi sa scuipi departe ca-s oricum a Nimanui. Tu cand ma vezi ? Tu cand ma vezi adevarata, tu cand ma lasi pentru-alta fata? Tu de ce ramai cu fumu-n tine, cand trebuie sa expiri de ce tii in tine? Sa nu inghiti, eu-s dizolvata-n tine, ai reusit sa ma domini chiar daca nu esti aproape de mine.

Ma-nvelesc cu flori de fum si-adorm pe-o perna din scrum, tu esti cel ce-mi mangaie tandru picioarele si tentant imi inspiri aerul greoi scos din toarace. Tu esti cel ce ma tine sub a lui carapace, nu-mi displace, dar tot ce-mi zace-n gand e cum sa fi uitat tot ce a trecut? Tot ce-a trecut a trecut si nu se va mai intoarce, desii mai am speranta ca-L voi mai lua in brate.

Domnul meu cusut in mii de ace desii-ti displace sa-mi vezi chipul murdar si gandul infipt intr-o scrumiera din platina data-n dar, dar al carui gest nu-l voi uita dar oare cine se gandea ca te pot pierde asa. Domnul meu pierdut acum o vreme, mi-e patul gol si rece, imi sunt buzele amare si tot ce aud de la altii e ” Las’ ca trece.” , imi e rece si primesc doar o patura grea fara pic de caldura-n ea. Mai vrea o clipa in stransoarea ta, sa-mi canti, sa ma saruti si sa-ti spun fara sa mint “Voi fi tot timpul a Ta dragul meu, voi fi tot timpul a Ta”, nu mai vreau sa Te mint. Nu mai…

2 thoughts on “Gust amar de tigara.

Leave a Reply

