Iti e oglinda sufletul, iar eu ma vad in ochii tai.

tumblr_muqp5hpaHV1scwp63o1_500Copaci saditi incorect pe o masa plina de tarana. Tarana uscata ce-l tine in viata, inundata de radacini fara cusur, se frimitura adesea si cadea vioi pe dansul aerului rece. Atat de rece incat incalzea admosfera cu viteza lui de tentatie. Tentatie a gandului senin din miaza zi, senin din miaza noapte cand pe neasteptate rasareau ghiocei desii era noapte desii era toamna si gandul se destrama aici. Aici imi musc din frici ca sa pasesc printre seringi pline de o aglomerare de vise lichide prinse intr-un plastic ca inchisoare ce ma minte. Ma minte ca totul e real desii ma prinde plangand in zadar printre zambetele ploii ce inveleste suav copacii a caror haine nu le mai tin, nu le mai tin de cald, si cad si  se dezbraca, pasesc cu a ta fire firava pe tarana asta curata, niciodata, dar niciodata n-am cazut de pe aceasta masa. Jos e un infern de trait iar sus un loc nedorit unde nici daca ai avea aripi nu ai putea sa-l ajungi. E infinit, e infinitul TAU, infinitul tau pe care-l traiesti mereu.

Vin-o sa-ti jur ca am sa-ti fur o frunza, am sa-ti fur o frunza si am sa ti-o daruiesc scrisa. Un fel de coala plina de ganduri in doua cuvinte. Doua cuvinte simple, cine le simte? Cine le simte daca nu tu? Tu. Al carui infern intern se afla-n tine, a carui viitor se afla aruncat dupa gramezile de licurici. Sa nu te stingi, sa nu te stingi niciodata langa alti indivizi, sa nu te vinzi, fiindca ei te vad, te cheama si cred ca te au si tu nu te prinzi. Nu te prinzi niciodata de ce vor altii de la tine. D-aia iti gasesc frunze uscate ce le-adun cu manie si le ard cu mandrie, fiindca eu-ti sunt calea alinarii si tu o stii cel mai bine, desi-ti pierzi zile alungandu-ma de langa tine.

De ce m-alungi de langa tine cand stii ca vine. VINE, uite-l cum vine. un uragan plin de pasiune plin de a ta promisiune, sa nu ma alungi, ca printre acesti rugi tu sa ma frangi. Ca-ti vad mortii cum ii tii arsi pe rug si-i chinuiesti ca sa mori tu mai mult. De ce-ti faci rau facand un rau “Mai rau e sa faci rau incercand sa nu faci rau” asta ti-era raspunsul tau mereu si mor. Mor de dor si de oftica, ca pe tine cine te prinde te si spulbera.

Pulbere de plumb si o mica speranta,aprind aceasta lumina pentru a ta viata. In cimitirul asta  ai numai doi copaci ce au sub iei mii de dracii, ce au desupra lor un infinit pe care nu poti sa-l impaci. Tu te descrii baiete printre cei dragi? Aflandu-te singur, dezbracat cu o frumusete derutanta sus pe unul dintre acesti copacii? Si stai si tacii, pe ale tale buze niciodata nu-ti pot dizolva cuvintele, preferi sa taci si sa ma lasi pe mine sa ratacesc prin tine.

Tot ce-ti lipseste e o sclipire de incredere in tine, ce te va face sa fii puternic mai puternic ca o piatra ce-ti topeste a ta masa, e ca o lava de vulcan pietrificata fierbinte ce te-a suparat odata si-ti distruge singurul loc de liniste pe care l-ai fi putut avea odata. Doi copacii inconjurati de infinit, nici tu nu ai definit ce aveai de descoperit, fiindca nu te-a interesat, ai preferat sa stai ca si pedepsit in propria cale.

In propria cale iti stau , iti sunt ecoul ce nu ai suportat sa-ti bata in timpan, dar eu vreau sa te ajut si sa sparg acest zid sa te poti vedea, cat de frumos esti tu, cat de frumoasa e lumea ta unde poti fugii. Unde poti fugii de oameni ca Ei, de oameni plini de alti Dumnezei pe care nu-i cunosti, tu nu te cunosti nici pe tine dragul meu, prinde-ma de mana si hai sa merge spre apogeu, sa-ti spun doar eu ce greu mie fara al tau suspin greu pe pieptul meu, si-mi bate greu pulsul cand tu nu mai esti ce mi-erai : Al meu.

Tu ratezi sa te pierzi printre ganduri limpezi,si fara sa cedezi tu evadezi din vorbe ieftine printre erori ce dau numai erori in schimb. In schimb eu-ti ofer paradisul meu , in care s-alergi fara vreun gand rau. Uita de mine, uita de tine uite-te bine ce a fost si ce va fii, ai incredere in mine si creaza-ti paradisul dupa al meu astfel copacii tai se vor simti mai bine si se va dezvolta infinitul neconstruit de tine, prin mine. Ai incredere in mine si grija de tine, printre atatea ganduri moarte, doar unu poate sa duca spre tine.

Leave a Reply

