Testament- Mori inainte de a murii.

tumblr_lvxck9AfGH1qmianjo1_500 (1)

Inima ce-mi prea bate-n coaste, da sa le rupa. Da sa iasa. Ma pierd sa mor, nu ma mai pot controla singura, sunt sigura.

Inima da sa-mi iasa din piept de durere si nu o pot oprii. Vrea sa te caute, vrea sa te aiba.Eu vreau sa te astept , vreau sa ma pierd in mine la fel cum obijnuiai tu sa o faci. Tu te pierdeai usor printre starile mele si mi te rataceai prin ele. Un fel de alt fel. Un fel de schimbare de planuri, fiindca ai plecat.

Desii respir, degeaba-mi tin plamanii fiecare fum, tusindu-mi sufletul din mine, fiindca tu nu ma privesti. Nu ma privesti stand pe podeaua rece, goala, ce-mi ingheata trupul treptat, ce ma face rece desii ard. Ard in mine pentru ca mai am ceva din tine, “Ceva“-ul ala te face sa te simti inconfortabil fara mine. Dar taci. De ce preferi sa taci cand eu te plang aici. Aici sunt eu si-ti cer alinarea, acolo tu si-mi ignori chemarea.

Decupez toata dragostea din trupul meu si o asez intr-o cutie de carton, se pare ca nu a mai ramas nici cu un sfert din mine. N-are nimic, fericirea pe  care o detin o donez unui copil care ar primi-o cu toata placerea. Tristetea pe care o port n-o impart cu nimeni. Ramane a mea. Ramane in sufletul meu. Sufletul meu care deja-l simt plecat.

Prin ochii astia am vazut cum zambesti, am vazut splendoarea trupului tau alb ca spuma marii, ti-am cautat a ta privire timida in prima zii a vietii mele, fiindca din prima zi cand te-am vazut, de atunci mi-a inceput viata, de atunci am inceput sa calc.Privirea demonului intr-un trup de inger firav. Emotionant. Prin ochii astia mi-am plans zile, ocean al noptii care nici eu nu mai stiu care. Unde nici eu nu stiu unde. Cand mi-erai departe. Prea departe pentru a te simtii. Ochii astia te-au vazut tipand, cantand, plangand de dor. Prin ochii astia au trecut cuvinte prin care-ti vorbeam in timp ce ma sarutai depentent de mine, dependenta de tine, dependenti de noi. Eram amandoi goi printre paturi straine si nu ne pasa. Nu ne pasa cand ne strangeam in brate , eu-ti vorbeam cu ochii si ma intelegeai. Ma intelegeai…

Buzele astea,azi nu-mi sunt invelite. Imi sunt uscate, imi sunt uitate. Cu buzele astea ti-am sarutat intregul corp ce era candva al meu, ti-am sarutat ale tale buze moi, ai tai umeri goi, doar noi doi si sarutari fierbinti pe note muzicale ale respiratiilor, a respiratie fiindca eram unul si nu ne puteam decide in cine bate inima, cine respira, cine e in viata, dar nu ne pasa. Printre buzele astea au trecut cuvinte reci, spune-mi acuma de ce sa pleci, sunt seci si niciodata n-au avut sens; au trecut cuvinte dulci pe care le credeai si fara sa te amuzi. Buzele astea ti-au soptit intaiul “Te iubesc” si ultimul “Ramas bun” spune-mi sa-ti spun ce n-am sa-ti spun, fiindca nu regret ca ma pierd.

Prin urechile mele ti-am auzit pulsul ce te facea om. Eu ti-am dat viata? Cum ma trezeam si ma uitam la a ta fata parca-mi cantai. Tu parca-mi cantai de fiecare data cand ma luai de mana, de fiecare data cand ma strangeai la piep. Tu parca erai un fel de prea altfel si nu ma pot imagina stand aici asteptandu-te o viata. Fiindca ma sting si mor. Mor de dor, iar dorul niciodata nu se sacrifica sa moara pentru mine. Doar eu mor pentru tine.

Iti las tie inima asta sa i-o dai cuiva caruia crezi ca o merita. Cuiva pe care iubesti si crezi ca ai mai iubi-o pentru o viata. Prin inima asta au trecut stari, stari de ciocolata alba si stari de ciocolata neagra. Stari ce numai tu stiai sa le controlezi. Are cateva cicatrici, nu se pot vindeca, dar arata sanatos, nu poate afecta pe altcineva, decat pe mine, dar eu ti-o las tie in palme sa-ti vad unde-ti fuge privirea edenica pe care o admiram.

Ma las tie pe toata fiindca deja ma simt moarta, nu-ti sunt in brate , nu-ti sunt in piept acum. Acum nu e “Acum” si inca mai trag de timp sa-ti pot atrage atentia cumva. Dar chiar daca nu vrei sa stii eu am sa-ti spun.

Ca ma las tie pentru totdeauna desii poate nu ma vrei, desii poate ma cauti si cand ma vei gasi nu o sa ma mai iei. Eu ma las tie fiindca doar pentru tine sunt facuta si astept sa fiu iubita niciodata uitata. Asculta. Asculta cum inca-mi prea bate inima-n coaste si da sa le rupa. Asculta! Apoi spune-mi ca mint ca sa-ti spun ca MINTI ca totul sa se duca.

Leave a Reply

