Esti pierdut sau incomplet?

tumblr_mhlvjsUhgq1qmkgojo1_r1_500

Apar si dispar din decorul tau, iti torn amar intr-un pahar de sticla si te pun sa-l bei, venin al unei Cobre gata sa-si inhate prada. Mi-esti doar un gand ce-mi poposeste noaptea, doar un gand ce-mi aprinde incendiar tigara si mi-o stinge vigilent.Si-ti suflu fumul in fata cu un aer coleric.Esti demn de orice miscare aleasa, esti demn de frumusetea pura pe care o porti. Porti in suflet o cascada ce-ti intredeschide sufletul spre bine dar tinde spre rau. Tu nu intelegi. Nu intelegi ce vreau sa spun. Niciodata nu m-ai inteles cand am spus ca tot ce avem este “ACUM”.

Te descopar cum ma descoperi, desi-ti intind mana cu violenta, sa ma curpinzi cu-a ta dementa, vad Eclipsa in ochii tai. Vad cum dupa moarte exista viata , vad cum nu exista moartea. Prin ochii tai ma vad vie vesnic. Desi-ti sunt povara, undeori-ti sunt comoara. Pazeste-ma desi-ti scuip venin pe buze si apoi te sarut cu dorinta arzatoare, iubeste-ma desi-ti calc stramb pe picioare si stii ca ma doare, si eu stiu ca te doare.

Acum singur niciodata singuratic, iti scuturi dragostea efemera peste umeri, iti scuturi amintirile de sub paturi, ii distrugi zilele cu poezii. Eu doar voiam sa stii ca-mi mananc zilele printre ganduri pustii, m-am pierdut prin trecut si numai tu ma poti gasii. Sunt pe drumurile pe care numai noi doi puteam bantui. Cauta-ma. Cauta-ma iubitule si intr-o zi ma vei gasii.

Iti adun toata placerea in pumnul meu si-ti arunc un val de tandrete peste umarul tau  gol. Iti admir sufletul gol, desi nu pot sa trec prin tine eu te simt, desi eu doar ma reflect pe tine, eu nu te imit. Desii-ti umplii fata cu-un zambet citadin, colorat ce nu vreau sa-l pastrez dar imi ramane intinat pe retina odata cu ambrozia de  vise alaturi de ale tale buze mute. De ce-ti tac buzele in clar de luna plina cand eu-ti  cant doina mai rau ca o felina?

Te sorb dintr-o singura privire neclintita, nedorita, asteaptata la un moment dat. Te ignor dar revin, zambesc prin sticla paharului si te provoc la un nou razboi. Singurul razboi corect il duci cu tine, dar singurul raboi indecent il poti castiga cu mine.

Esti pierdut sau incomplet atunci cand te intorci la mine? Cu zambetul pierdut de ger si-un cer plin de lumina? Ador pozitia dementa a stilului tau, cu praf de menta pe pieptul tau. Nu am asteptat niciodata ocazia de a te revedea cand stiam ca-s incompleta fara rasuflarea ta, nu ma asteptam ca tu sa vii sa-mi suflii fum turbat din tigara ta. Caci cancerul il am in sange fara tine si nu-l pot dizolva.

Raman sigura ca-s singura care-ti poate intelege cascada din sufletul tau, ce-ti poate inveli frumusetea trupului tau gol, sigura ca pot sa-ti mai soptesc cuvinte cu dor si pun pariu ca nici tu nu poti trai cu gandul trecator. Ce dor imi e… Ce dor imi e de tine desii-ti simt Eclipsa-n mine  si ma intreb oare tu esti pierdut sau incomplet atunci cand te gandesti la mine?

Leave a Reply

