Azi doar te caut si sper sa te gasesc.

tumblr_mxi292zBV51ra44j7o1_500Pierduta pe o frunza de mar in mijlocul unui rau parca din satin creat in valuri, in bataia unei usoare ploi de primavara, usor efemera, usor pe niste aripi din dantela urca pasari a caror canturi imi coase-n minte glasul Lui. Mi-aduc aminte stateam sprijinita de un cui din lemn eu asa ii spuneam; cui fiindca cui puteam sa-i spun ce gandesc eu fara sa ma intrebe: Ce?

Pe o coasta din fier sedeau speriate hainele ce ma port. Ma invelesc in finete fiindca sunt imbracata in camasa Lui de alta data. Cand mi-o dadea pervers in fiecare dimineata asezand-o pe umerii mei goi. Goi ca ochii unui copil ce nu poate intelege unele lucruri, iar prin lucruri ma refer la NOI. Noi toti suntem o povara a pamantului ce traim doar prin simplul fapt ca respiram. Eu respir prin simplul fapt ca traiesc.

Ma port amnezica. Azi nu il cunosc.Nu ma cunosc. Nici macar nu ma intereseaza. Stiu doar ca iubesc o floare ce-mi vibraza-n palme la fiecare oftat al vantului, imi mangaie pielea cu fiecare atingere suava. Cum sa nu ma gandesc la El, cand imi spunea povesti de dragoste intre flori,povesti de dragoste intre nori, povesti de dragoste printre paturi moi si doar noi doi poate pe niste foi, desenati in mii de culori vii ce alergau, mii de miscari vii ce-mi inebuneau credinta in Dumnezeu, fiindca acum nu mai pot crede decat in El. Pentru mine El a creat Lumea (Lumea mea), El a creat Soarele,Luna, Stelele si tot ce-i mai frumos.

Cea mai frumoasa arma ce-o port in suflet si care ma poate apara de demoni mi-e demonul din mine ce scoate flacari de fiecare daca cand imi spune de Alta. Alta floare ce atinge suav pielea unui muritor si-i zvarcoleste sentimentele unui purtator de dragoste eterna. Dragoste inferna. Ce e dragostea? Mi-am mai pus intrebarea asta. Si El mi-a pus-o intr-o zi mancata de intuneric, mancata puternic.

Raspunde-mi tu daca azi te simti lipsit de orice noroc, raspunde-mi tu daca azi te simti singur. Singur ca o perna fara fata de perna ce sta nemiscata, paralizata. Cateodata eu asa ma simt, astept sa fiu imbracata si dezbracata de-un suflet, astept sa fiu mangaiata si sarutata, rasfatata si adorata. Astept ceva ce nu mi se da fara sa cer, iar mie nu-mi place sa cer.

Insa cer a doua zi dupa aceasta sa pot sa ma aduc si sa ii spun ceva. Vreau sa-i spun ceva…

Desii poate scuip sange obosind sa alerg, alerg fara a ma uita in spate. Sper intr-o zi sa te gasesc si sa-ti arat cat de mult te iubesc doar prin soapte. Chiar daca ma topesc in ganduri si inghet in fapte, adorm in timp ce alerg din ce in ce mai departe. Urasc sa ma gandesc ca nu te-as mai putea gasii, e ultima dorinta pe care mi-as fi putut dorii: Sa te am, sa te-ating si-apoi sa-ti pot murii in brate. La fel ca un copil ce alearga dupa vise fara sperante.Insa eu am speranta. Am speranta. Am.

Leave a Reply

