Frenezie.

tumblr_ltoey6MG1V1r3a6jho1_500~Lovitura fatala e atunci cand o primesti pe ascuns. Tu cand ai tras pe tragaci te-ai speriat?~

Evit conflictele de orice grad. Ma intorc in inchisoarea asta plina de urme. Plina de fum. Ultima oara cand ne-am iubit aici am dat foc la imprejurari. Habar n-ai tu cate tigari am ars dupa ce mi-ai ars cantul. Mi-ai dat foc la ata din care mi-era crosetata inima si ai facut-o sa explodeze fara sa zici nici macar un “Multumesc pentru moment”. Au sarit scantei din abdomenu tau cand ma atingeai. Daia iti spuneam sa o iei mai usor: ” Ia-o mai usor, avem iubire in noi cat sa-nveleasca tot pamantul, nu trebuie sa ne grabim”. Dar ai plecat. Deloc favorabil pentru mine, poate pentru ca visele nu-s tot una cu realitatea. Poate daia-ti scriu acum. Poate e o alta zi, sau o alta dimineata fara de care nu pot sustine concluzii. Poate e doar o alta zi…poate e doar o alta iluzie.

Ma simt euforica azi. Azi intru in cusca mea mai de apoi si-mi invelesc visele cu plapume moi,de asprime s-au saturat. Eu nu m-am saturat de corpul lui si inca-l caut. Il caut pe sub cearceafuri, pe sub paturi, pe sub vise dar NU, el defapt era unu dintre visele mele. Era unu dintre detinutii mei. D-aia i-am ordonat sa mi se arate. Iar bustul lui ii iese din intuneric. Soldurile acoperite de un cearceaf alb ca varul. Apa ce i se prelinge de pe par pe fata si tot mai jos, tot mai jos. Imi iau delicat pistolul si-l asez ordonat pe tampla lui. Disperata dupa aparenta lui incerc sa-mi inghit nodu din gat inainte de a vorbi. Respira sexi. Damn. De ce respira sexi?

Pasiunea mea nestapanita pentru el e infinita si fiindca e nestapanita, chiar e nestapanita atunci cand isi linge buzele uscate din nou si imi face inima s-alerge. Imi face sangele  sa cedeze placere, imi vibreaza corzile. Imi licare priviri. Ii licar priviri.

Tipule, tu chiar vrei sa dam iar foc la ceva?

Ascult cum apa curge-n cada, cant de primavara injectat cu aromele tale fiindca-ti bagi un picior in apa fierbinte si te asezi langa mine. Mangaieri dulci ca miera pe muzica batii tale de inima. Dar inca tremuri pentru mai devreme. Inca-mi tremuri frici. Nu dragule, nu trebuie sa iti fie frica, te risti si castigi sau vrei sa pierzi direct? Fiindca pistolul il tin dupa mine si tot ce fac acum e sa-ti dau o sansa. O sansa pentru ca mi-ai luat mintile. Mi-ai luat mintile. Asta explica tot. Mi-ai luat mintile si ai plecat.

Desii as vrea sa fii cu mine in momentul asta , chiar ar fii palpitant sa mai dam foc la ceva impreuna, dar mi-ai luat gandurile si le-ai asezat cum ai vrut tu. Mi-ai luat mintile si m-ai facut sa fac ce vrei tu. Pentru asta esti aici, ca sa-mi nasti defapt tu mie frici. Dar nu-ti iese tipule. Desii tanjesc dupa o clipa de foc, tanjesc mai mult dupa un moment de tras un foc.

~POC~ 

Leave a Reply

