De data asta alegi singur un titlul.

tumblr_n39oq2mrfX1s2gnu9o1_500

 

 

Arat suparata, arat cu mana spre o alta fata, Fericita , multumita, ea se simte iubita. De ce-mi zambesti, e-un zambet prefacut odata cerut e dat cateodata si la imprumut. De ce-mi zambesti acum?  Ma faci lasa pentru ca ma prabusesc sub blocuri desii ma port cu aripi ce-mi suporta mofturi.  Spre pamant se-nvarte cerul, spre pamant vine misterul nedeslusit de mine. Dorul il port in mine. Dorul e pentru tine, desii depinde foarte mult de tine…depinde…

Razi de mine ca ma ascund sub paturi, tu nu ma-ntelegi. Alegi sa alergi, alerg ca sa-aleg. Siguranta e doar o cale de scapare spre a mai trai un rasarit aproape de tine. Te simti in siguranta? Fiindca eu nu. D-aia vreau sa te fac sa pleci. Pleaca. Ingropam intre noi zile in care am fost fericiti. Am fost ca de a-m mai fii nu s-ar termina aici.  O sa te fac sa pleci. Ma crezi? Ma crezi? MA CREZI, fiindca eu nu ma cred.

Uite-ma si uita-ma eu am uitat destul, destul e deja prea mult pentru mine si daia incerc sa m-adun. Incerc sa ocolesc partea legata de tine dar realizez ca nu raman cu nimic si renunt de tot la mine. Imi nasti frici, ce naiba tu nu vezi cum ma respingi? Imi nasti frici…imi nasti…

Vreau doar sa imi intind mana tu vrei decat sa-mi tii in palma lumea. Eu caut decat sa ma pierd in ea tu ma cauti ca nu ai ce cauta. Tu cand privesti oglinzi sunt pline de pamant eu cand privesc oglinzi sunt pline de pamant. Vreau doar sa-ti strig numele si sa te uiti, tu vrei decat sa uiti cum sa ma uiti.

Port o camasa dintr-o floare si-un lantic din ura purtat-ntr-o Luna, candva voiai sa mi-o daruiesti, dar nu stiam ca la asta te gandesti. Acum tu crezi ca zbori? E doar un vis. Un vis ce trece imediat de cand ti-ai propus sa-l ucizi, dar nu-l mai poti ucide, deja mi-ai promis ca orice s-ar intampla voi ramane sub aripa ta. Aripa cui? 

Ca-l numim “Sfarsit” dar nu se termina niciodata, fiindca nu iubim ca sa iubim dar nici nu luptam ca sa nu murim. Noi doar plutim, pe valul de dinaintea furtunii, fiindca credem ca doar asa vom invinge teama de noi si nu o facem fiindca ne e frica de alte ploi. Acum desii ploua in inima mea e soare te-am gasit pe tine ca o pata de culoare, ca o pata de schimbare. Schimba-ma ca sa te schimb, nu ma schimba ca sa nu te mint.

2 thoughts on “De data asta alegi singur un titlul.

Leave a Reply

