Eu nu..

tumblr_mwhgl6YENf1qhuppyo1_500~Eu nu vreau.~

Prea multa liniste, tacerea ma omoara. Si-i simt suspinul in pielea mea ce-mi coase-n panza de catifea, simboluri ce numai in ochii Lui le pot descifra. Dar doare. Doare orice intepatura ce se descoase   descoase  .    Orice tentatie ce-mi apare in gand e jocul Lui de mima. Mima iubirea din aproape in aproape pana-mi atingea inima. Si coase si-mi descoase   stari. Parca s-ar juca cu mine. Coase si descoase stari de parca nu s-ar mai simti bine. Descoase… ma doare spune-i sa se opreasca. Doare asa rau… dar nu ma pot abtine sa nu-L iubesc, iubesc perfectele Lui defecte.

Ma simt plina de suspine, si simt cum alerg spre Tine, prinde-ma iubire. Nu ma lasa sa plec. Nu ma lasa… eu nu vreau alte zile seci,reci in care sa-ti vand sufletul Tie ca apoi sa te las sa pleci, sa raman o fiara. Sa tip e prea putin spus ma simt goala. Goala fiindca n-am nici o caldura, goala fiindca ma ascund sub aceasta patura. Iti simt mirosul pielii Tale. Iti simt pielea aspra si in acelas timp moale. Eu nu vreau iara sa pleci de langa mine si sa ma lasi tacuta. Nu vreau iara zile fara soare, Tu plecat si eu plina de lacrimi in timp ce tu esti plin de Tine, de mine; simti ce simt si eu? Fiindca nu e doar un joc. Si daca ar fi eu nu ma dau batuta, vreau sa-l castig, vreau sa Te castig. Mai pot?

Prea putine cuvinte ca sa-i spun ce simt , prea putine minute ca sa mai am timp sa-i explic.  Ii duc dorul , dar si dorul ma duce pe mine, desii par tare, TU deja ai invatat ceva despre mine. Si fiecare secunda nu-mi face un bine, e atat de bine…nu e. Nu e bine. Eu doar… eu doar… vorbea El pentru mine. Nu m-a uitat, stiu bine. Si daca a facut-o ma pierd in mine. Nu mai e nici o cale de scapare. Eu nu vreau sa petrec zile negre pentru nopti albe si nu vreau sa ma imbrac intr-o camasa ce ma poarta, eu nu vreau sa cant doine intre patru pereti ce-mi repeta scuze, scuze de muze. Eu voiam sa fiu muza Lui. Eu nu vreau sa fiu a nimanui. Eu nu vreau… Nu vreau sa fiu a nimanui.

Prinde-ma, aprinde-ma, stinge-ma, curpinde-ma, saruta-ma, impinge-ma, atrage-ma,surpinde-ma, distreaza-ma, alinta-ma, cheama-ma, trimite-ma, ucide-ma, invie-ma, atinge-ma si zgarie-ma, uraste-ma dar iubeste-ma, doreste-ma ca si cand ar fii pentru prima data. Nu uita ce-am fost odata. Eu nu vreau maini straine ce-mi murdaresc sufletul, nu vreau canturi grele ce-mi obosesc zambetul, eu nu vreau ceea ce crezi tu ca vreau.Eu vreau ce ai, eu vreau ce am.

Leave a Reply

