N-am sa regret.

tumblr_mtfpyv0fCA1r7n8wlo1_500~Oglinda din care sunt cladita refuza sa fie curata. Asta pentru ca nu regret nimic. Tot ce am facut a fost pentru ca am vrut. De ce sunt imbracata in oglinda?~

Anomaliile gandurilor se restrang intr-un intreg, se impart in parti si se risipesc in vant. De ce vantul bate cand eu nu pot merge? Cand imi iau sufletul in maini si alerg, simt ca stau pe loc si ca tot ce fac e sa ma intorc in acelas loc. Nu m-am dat niciodata batuta si daca m-am dat a fost pentru ca am murit pe interior si nimeni nu-si dadea un gram din el sa imi salveze viata. De ce acum? Fiindca nu atunci.

Gust din singura mea alinare care o gasesc dupa multe abateri de la drum. Desii merg defapt nu merg si desii vreau sa ajung undeva unde nu am fost vreodata simt ca ma pierd si nimeni niciodata nu o sa-si dea un gram din el sa-mi salveze viata. Stii ce zic?

Salvez viata unor saraci dand din viata mea, dar nu s-au mai intors dupa mine cand eram aproape de candela Domnului. Nu si-au mai intors privirea. De ce esti bun? Doar de dragul de a nu fii rau. Nu se merita n-auzi? Nu…nu se merita.

Adun cate un zambet de la fiecare persoana fericita inclusiv de la mine si donez tuturor care plang. De ce plang? In viata poate sa fie orice mai rau decat raul. 

Surpind teama mea de a fii buna inca o data cu un om, dar sunt moale si simt mila cum ma prosteste pe fata. Suport durerea infernala ce-mi zdrobeste sufletul odata cu placerea dupa ultimul “Multumesc” spus ragusit.  Ultimul fiindca de azi vreau sa am grija de mine. De azi vreau sa ma intereseze de mine.

De aceea il iau in brate si-i soptesc cuvinte dulci in diminetile tarzii de vara. De aceea adorm cu telefonul apins sub barbie crezand ca ma va suna in prag de seara. Alerg cu El prin vise  ca pentru prima oara, si daca ma intrebi de ce-L iubesc, nu stiu ce sa-ti raspund de aceea tot ce stiu sa fac e sa-l astept in prag de seara. Inca-L astept…

D-aia ma privesc in oglinda si vad alta oglinda fiindca eu nu-s defapt eu.. eu-s El,Ea,Voi. Traiesc prin altcineva in nici un caz prin mine si fericirea mea trece prin Voi chiar si atunci cand sunt dezamagita alerg dupa alte vise noi. Fiindca sunt doar o oglinda. Reflecta-ti fericirea-n mine si lasa-ma sa-ti dovedesc ca si maine va fii bine, fiindca esti aici. Sunt aici. Si dau totul pentru fericirea Ta chiar daca Tu nu te risti.

Leave a Reply

