BUM BUM!

tumblr_n3ig9kANfa1sbqfz9o1_500Stau sub cearceafuri crosetate-n panza de paianjen ce-mi acopera si starile si ranile si curajul de a-ti da inapoi tot ce am de inapoiat. Tremur in maini case a caror oameni le-au uitat, s-au risipit. Oameni uita pana si de ei. Eu uit de mine gandindu-ma la tine si nu mai dorm, nu mai mananc, nu pot sa traiesc propria-mi viata. Viata mea o traiesc prin tine. De aceea iti strig numele.

Ma aprind intr-un felinar intunecat. Glas fanatic ce-mi zgarie timpanul, simt cum pavilionul imi este muscat de intuneric iar apoi impinsa salbatic, sterg geanurile aburite de a mea respiratie cu mainile de sus in jos. Urme, picaturi,stari. BUM BUM in glasul intunericului, BUM BUM in palma lui. Nici nu mi-a trecut prin minte ca-s dependenta de-a lui inima si ca acolo ma scund in zi de razboi.

Oglinda sufetului se afla undeva in mine daia-l vad reflectandu-se in geamul felinarului. BUM BUM in inima lui. BUM BUM in sufletul meu. Ii sunt prizoniera si simt cum niodata nu o sa mai dau de greu. Vreau sa-i fiu muza in castelul din el care este evident ca mi l-a oferit. Mi l-a oferit in ziua cand mi-a daruit prima data flori.

Purta parfum de zmeura si avea un zambet ce-mi trantea fericiri. Buzele erau construite din rauri secate ce se umpleau de fiecare data ce-si trecea limba umeda peste ele. Era captivant sa stai sa-l privesti cum isi musca buzele cu o atata pasiune cand era ingandurat. Era o arta atunci cand isi aranja parul cu o miscare rapida de cap. Pac-pac si gata. Imi clipea provocator pe note muzicale, d-aia bateam din picioare si nu mai aveam stare. Il simteam. Avea o harta in ochi, comori si mistere, deja incepu-se sa-mi povesteasca viata lui; prin gesturi mici straine m-a imbatisat, turtindu-mi sanii si simtind o usoara durere. O usoara placere de ” Nu-mi mai da drumu niciodata” si o rapida tacere ce ne invelea corpurile, de unde-si scoase tandru mana si-mi ofera trandafiri. 

De-atunci BUM BUM in glasul meu, BUM BUM in inima lui. Dar sti ce? Nu vreau sa scap, vreau sa-i fiu prizoniera, de-i va fii bine ma voi bucura de-i va fii rau voi lupta pentru ceva ce nu pot rezolva dar voi rezolva, am sa-i mangai inima, am sa-i cant doina care-i placea, am sa-i scutur linistea si am sa-i vorbesc. BUM BUM in sufletul meu. Il iubesc tot mai rau, tot mai rau.

Racoare in felinarul asta si avand in vedere ca-s singura lumina ma simt minunat ca-i sunt primul gand, de aceea inspir iubirea ce mi-o poarta, de aceea nu l-am mintit niciodata. BUM BUM in palmele mele. BUM BUM in inima mea. Desii ma concentrez sa o ascult pe a lui,se aude puternic a mea.

Traiesc in el de-o vesnicie dar n-am stiut niciodata cat insemn pentru el incat el sa traiasca prin mine la fel cum traiesc eu prin el. Suntem doar UNUL. Iubire muscatura cu muscatura fiindca si el se afla in felinarul meu la fel cum ma aflu eu in al lui. BUM BUM o zvarcolire a gandurilor, fiindca niciodata nu mi-am imaginat ca pot insemna atat pentru o persoana. B♥M B♥M in inima noastra.

Leave a Reply

