1,2,3.

tumblr_n3lkfyBqVB1sivtk0o1_500Este disperant sa astepti dupa ceva ce stii ca nu o sa primesti. Este posibil ca imposibilul sa se intample. Stii? Mai demult scriam poezii si le aruncam in Mare. Mai demult nu iubeam, mai demult uram tot ce ma inconjoara. Azi sunt altfel, sunt dispusa sa platesc ca iubesc, sa gresesc cand vorbesc, sunt dispusa sa pierd atat cat sunt dispusa sa castig.

Shhhh dragule, pune-mi mana pe sold si retine: Un pas in fata, altul in spate. Rasuflarile Lui se auzeau in ritm de 1,2,3.1,2,3. Si se opreste.

Caldura sfasaietoare; El are ce altul n-are. Ma pierd in liniste, cum se pierde el in Valsul meu, cred, defapt sunt sigura ca va pleca, asa se intampla mereu. Il tin strans, atat de strans incat ma sufoc eu, fiindca nu conteaza cat de mult sta langa mine, conteaza cat de mult stie sa-si organizeze timpul. Si 1,2,3. Unu, doi,trei. Pasii zguduie podeaua. Imi zguduie onoarea. Ma aplec in fata lui tinandu-i mana,dau sa i-o sarut, dar ma opreste.

Unu, doi, trei.

Eu nu-ti mai dau drumu,azi,maine,nici peste un an,nu-ti mai dau drumu o viata intreaga si daca-ar fii sa plec as pleca petru-o secunda. N-o sa-mi simti dorul.

Dar nu stie ce vorbeste, El crede ca nu-i simt dorul dar cu El imi e viitorul si ii simt dorul,ii simt dorul si mi-e frica, mi-e frica sa nu-l pierd printre atati pasi, el ma lasa sa cred….1,2,3.1,2,3.

Ii conduc mintea spre absolut si-i pun mana pe umar apasat. Nu o sa judece usoara absenta a viselor, nu o sa judece abrevierea cuvintelor atunci cand incerc sa-l pastrez. Incerc sa nu patez dansul de culoare. Azi purtam alb negru si nu vreau..

– Iubito, iubito!

Si-am calcat stramb. Nicioata nu te poti astepta la ceva la care nu te astepti niciodata. Dar imi pastrez mandria si-l conduc inapoi cu pasi de 1,2,3. UNU.DOI.TREI.

De aici rasuflarea Lui isi ia zborul, unde mi-e viitorul? Unde-mi sunt si clipele, si zilele, unde mi-am pierdut noptile. Pe strazi inghesuite sub aripi neingrijite. Unde mi-a fost capul? Cu cine am dansat,daca totul a plecat eu de ce am mai ramas? De ce inca dansez sperand ca-l mai domin,cand eu doar visez crezand in ceva euforic.

Si unu, doi,trei. Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei. Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei. Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei. Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei. Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei. Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei. Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei. Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei. Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei. Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei. Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei. Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.Unu, doi, trei.

UNDE ESTI IUBITULE, MI-E…MIE MI-E DOR DE TINE. UNDE ESTI? SPUNE-MI CA ESTI MACAR. CA ESTI AL MEU. SPUNE-MI CEVA. DA-MI….DA-MI CE VREI SA FIE AL MEU. UNDE ESTIIIIIIII?

Leave a Reply

