Tu cine esti?

tumblr_mzt51biJ9u1sf275po1_500Imi cos si descos inima in fiecare zii, pentru a intra si a iesii oameni de care am nevoie respectiv n-am nevoie.Mereu ranita? Nu. Nu ma declar ranita, ma declar EU. Pe fiecare zi crosetez paturi groase pentru a-mi invelii inima, ma simt singura si mi-e racoare. In fiecare noapte imi dizolv pastile-n apa si-mi scot inima si-o clatesc. O clatesc de mizerie. Fiindca oamenii care m-au scarbit au lasat urme si mi-e sila. Mi-e sila cateodata si de mine. De aceea adorm sub dus si uit de tigara aprinsa de pe ghiuveta.

Ador fumul ce-mi incetineste vazul, ce-mi face inima sa-mi bata mai puternic. Asta o incalzeste. Eu aici nu-ti scriu despre inima mea, iti scriu despre mine. De aceea ma ascund dupa cearceafuri albe dupa dus. Vreau sa vad daca le patez sau raman curate. Vreau sa vad daca te merit.

Noaptea. Tu stii ce fac eu noaptea? Noaptea eu imi pun inima intr-un borcan cu zambete care o invata sa zambeasca in fiecare dimineata pentru VOI. Pentru a nu ma face “cersetoare de atentie”. Tu stii ce fac eu acum? Scriu poezii pentru muritori in timp ce ma gandesc la cel mai al dracu nemuritor ce il ador.

Cos maci pe paturi si ii parfumez cu arome plictisitoare. Vreau sa fiu ceea ce nu sunt azi. Azi vreau sa fac ceea ce n-am facut niciodata. Si las tigara din mana si alerg in pasi de balerina pe pervazul de la balcon. Prefer sa risc sa ma pierd decat sa risc sa te pierd. 

M-auzi? Azi am inceput sa-ti trimit biletele prin ciori. Nu le evita. Cioara e o pasare divina ce-ti seamana. Ochi de carbune si par infumurat. D-aia ai aiere de “Nu ma uita”. D-aia nu te voi uita.

Alerg in pas grabit spre luna si-ti tin cuvintele-n mana. Tu sti ce racoare se afla in capsula inimii mele? Tu sti ce mult te place, ce te-ar vrea sub ea in carapace. Sa-i fii aproape. Sti ce zic? Sa-i fii…

Am ascultat senina-ti voce, acum reascult. Litera cu litera in mars de secunda pe secunda. Ce pas. Ce glas. Ce om imprevizibil esti ca-mi iei patura si incerci TU sa ma-n calzesti. Nici n-am visat, ce-mi poti tu oferii, d-aia ma pierd prin poezii, ascund folii, ce-ti cad peste al tau corp conturat. Donez fericiri fiindca eu n-am parte de ele. Mi le iei tu pe toate si mi le inapoiezi cu placere si le simt. DA MA. Le simt. Tu cine esti de-mi poti citii gandurile de-a doua zii?

Tu cine esti ? Cine esti? Ce vrei de la mine? Tu ce vrei sa-mi iei?

Leave a Reply

