Dor si doare.

tumblr_n0uvt1ktGB1sn0cfgo1_500Nu pleca acum. O sa ma simt din nou singura, o sa-mi fie din nou dor, o sa-mi fie dor de cand o sa-mi dai drumul la mana si o sa te intorci. Am sa cand in genunchi si am sa te plang.Nu pot. Nu pot sa te las sa pleci. O parte din mine pleaca cu tine si mor pe interior. Ma lasi goala, ma simt un bibelou . Ma simt tesuta in tristete, nu pleca. Nu pleca acum!

Ma inchid in singura carapace pe care o mai am. Inconjurata de focul intim al sufletului incerc sa-mi vad rostul fara El, dar sunt oarba si nu pot vedea mai departe de un metru unde si pe acela-l merg impleticindu-ma. M-a lasat plina de El dar doza se duce rapid. Totul este pentru ca iubesc.

Imi inghit oful si ma indepartez de realitate. Ma duc departe in Lumea Mea unde il tin in mana, ii inspir dragostea, ii admir frumusetea trupeasca pe cat si cea sufleteasca, ii ascult glasul, ii gust sarutul. Cer inca un minut in aceasta lume sa ma imbat de El si apoi sa adorm pana cand il voi revedea.

Dansez cu pozele vechi gandindu-ma ca niciodata nu voi mai iubii atat. Dansez imbracata in tricoul Lui alb si-i simt parfumul pielii Lui. Parca eram imbracata in El. Ma simteam tinuta in brate. Ma simteam… ma simteam atat de singura defapt. Un fel de om fara a fii om. Un fel de persoana imbibata de emotii.

Port in suflet sute de emotii straine, sute de sentimente ce ma tin captiva. Simt cum iubirea mi se infiripa in inima si-mi scrie in cel mai curat loc numele Lui. Simt cum ma leaga pentru totdeauna. Simt dorul cum ma impunge direct in piept si ma lasa la pamant. Simt cum ma sparg in cioburi fiind un puzzle pe care numai El ii stia rezolvarea. Ma simt asa de rau dar totusi atat de bine ca-L am si ca e al meu.

Ma hranesc din trecut, sorbind fiecare zambet, fiecare cuvant frumos. Gustand din fiecare “Te iubesc” spus in graba, in soapta, real. Ascund momentele frumoase pentru ca vreau doar eu sa i le ofer, dar mi-e prea dor si mor…ma sting. Ma sting asa de repede…

Iti cer sa ramai, o zi, poate si-o noapte, poate o saptamana, poate o luna. As vrea sa mor in bratele tale nu departe de tine. Simt ca daca mai pleci odata o sa plec odata cu tine. Nu stiu daca ce fac e bine sau rau, dar eu mor de dorul tau , inca un minut si-apoi ma sting. Aprinde-ma, gaseste-ma, vreau sa fii aici. Mi-e dor si doare, asa tare doare.

Leave a Reply

