Sa fii, ca eu sunt.

 

tumblr_mag5ciQe711qbj6ago1_500~Cine are nevoie de chei cand esti singur?~

Abuzez de suferinta altora pentru a fii o clipa fericita. Nu-ti cer nimic, eu doar te implor. Goliciunea ta cade pe podoabele patului incoltit , plin de maci rosii ca sangele amarui. Te vad cum nu te agiti, iar mie-mi vine sa-ti iau inima in dinti la propriu si sa fug. Azi nu am timp de stat. Nu. Azi nu am timp sa te privesc indelungat si sa te sorb din priviri de vulpe. Azi am timp sa-ti insel gandurile si sa plec. Sa plec departe, aproape de linia orizontului si sa-mi scot inima din piept sa o asez langa a ta. Macar atunci sa fii cu mine. Sa fii. Ca eu sunt.

Absenta aerului imi domina plamani si mii imbiba cu durere.Mi-e dor de el si doare. Doare orice atingere, orice privire, orice gand, orice speranta, orice amintire ce ma sufoca. Ma arunc in bratele altui Pierdut pentru a-mi diminua durerile, dar ma strage si ma arde, ma simt vinovata pentru moartea Lui. Ma fulgera. Vreau sa mor, vreau sa mor in bratee Lui si sa uit ca l-am inlocuit. Sa uit ca am fost infidela. Plamanii ma distrug si am halucinatii a simturilor in corp. Simt ca-s vinovata desii simt ca n-am facut nimic. Ajuta-ma, ajuta-ma iubitule.

Vreau sa-mi fii Indrumator prin lume si sa-ti fiu muza printre atatea dive ce profit. Eu profit de timp, nu de tine. Promit o vesnica iuire. Iubeste-ma ca sa iubesc.  Ofranda inimii a murit si tot ce mai e viu esti tu printre atatea nenorociri as vrea sa fiu singura nenorocita care-ti poarta de griji.

Am gasit propriul Rai in tine in timp ce-ti trag o camasa alba peste  piele si te inchei la nasturi apasat. Radiezi de fericire pe dinauntru, inebunesc de nerabdare pe dinafara sa te vad macar odata zambind. Tu de ce nu zambesti?

Imi prea bate inima in coaste si-mi rastoarna toate verile si toate iernile. Ia-ma sub aripile tale si ai grija sa nu te fur. Desii sunt o copila stiu ce e mai bine pentru tine, dar fara tine nu stiu e poate fii mai bine pentru mine. Tu ce alegi?

Plimba-te  prin mine ca  si cand ai face-o pentru ultima oara , fiindca nu se stie daca azi va fii Sfarsitul. Ma molipsesti cu calmul tau, frenezia trupurilor. Tremuri. Nu am inteles niciodata ce e aceea iubire pana nu mi-a fost aratata.

 Dornica de contrastul amenintator ce ma ademeneste peste trupul tau, pictez culori pe foi goale, goale asa ca Tine. Asa cum Tu mi-ai zis ca e firesc. Sa fii om nu e o rusine si eu inca ma imbujorez cand iti arat ca-s om. Istoria iubirii nu se poate citii, istoria iubirii se simte pe fiecae zi, pe fiecare noapte; sub orice cearceaf pe decorul a diferitelor soapte. Incuie-mi usa cu un lacat de fier, acum e randul meu sa-ti inebunesc privirea. Randul meu sa-ti apar iubirea.

Leave a Reply

