Shhht.

tumblr_muols1bsoz1s0vxpho1_500Shhht! Nu vorbii.

Iubesc aceasta placere efemera ce ma acopera definitiv. Intr-un pas elegant se leagana pe o parte si pe alta impletind cu mine un vals. Am baut din elixirul placeri eterne si m-am lasat purtata de pasii lui plini de faima. Inzestrat cu o elocventa nestapanit de matura pe langa standardele mele.

Shht, nu vorbi draga mea, am sa te invat cum sa te lasi purtata pe valuri nebune simtind ura, iubire, pasiune,credinta si placere infinita. Doar nu vorbii.

Invartita intr-un cerc fara sfarsit simt cum inima mi se sfasaie in sute de cordoane frante, fluturand deasupra une-i fantani ce inghite lacoma in sec. Simt durerea a douazeci de cutite infipte in spate. Durerea unei mame ce-si vede doar pentru o secunda copilul si apoi ii este rapit. Enervant de insuportabil un fel de eveniment energic al fortei rele.

Un aer de cadura m-a inviorat si m-a facut sa iubesc asa de tare incat simteam iubire cat pentru tot pamantul. Iubeam tot ce ma inconjoara mai ales felul cum ma invartea El in acel dans plin de valuri de dragoste. Simteam puritatea din acest cuvant cum n-am mai simtit-o vreodata.Un fel de infinit al iubirii vesnice.

Sentimentul erotic ce-mi zburda in piept ma facea sa-i simt pasiunea atingerii. Palma lui o dirija pe a mea cu grija si cu atentie. S-a apropiat cu ale Lui buze si m-a sarutat lung pasional, fara rasuflu. Ochii ii erau inchisi la fel ca si mainile care ne erau bine inclestate. Pasiunea celui mai fierbinte sarut din seara aceea.

Ai incredere in mine , inchide-ti ai tai ochi si gandeste-te la ceva ce ti-ai dorii.

Am avut incredere oarba si la propriu si la figurat fiindca m-am lasat purtata pe bratele Lui protectoare imediat trecandu-mi prin minte doar placerea infinita de care-mi vorbea. M-am simtit trosnita de ce-a mai a dracu placere imediat ce buzele lui s-au lipit pentru a doua oara de ale mele. Zburam in trepte fara a ma putea oprii.

Nu ma pot oprii. Nu mai ma pot oprii din a te iubii!

Shht nu vorbii acum!

Leave a Reply

