Ramai.

tumblr_m6k30yv0SF1qf0pd9o1_500~Ai promis ca ramai. Ramai cu mine te rog. Mai ramai un pic…~

Printre atatea flori uscate, am ramas singura inflorita;printre atata lume trista mai am inca puterea de a zambii;printre atatea masti pot clasifica oamenii; printre atatea pierderi risc tot ce am pentru ceva mai bun; printre atatea cuvinte incerc sa formulez o propozitie.

Ma usuc,plang,nu mai stiu cine sunt, cine esti, cine sunt ei, nu pot risca sa pierd tot, nu pot formula o propozitie iti spun doar: Ramai, te rog ramai!

Ma aflu in bratele unui misterios nevazut, ii inspir tacerea ce-l detine, detin un suflet ce mi-l sustine, sunt cum tu nu vei putea fii vreodata, simt ca niciodata nu voi muri dar niciodata nu voi traii, cum explici doua fraze care se contrazic cand tu esti singurul care nu stie ce sa aleaga?

Ma aflu in gandul celui mai misterios barbat si incerc sa nu mai ies de aici o perioada. Ma simt in apogeu. Paradis nu in adevaratul sens al cuvantului, Paradis era el. Reduc viteza visului printr-o singura absenta a privirii. Reduc totul pentru  a-l hipnotiza pe el. Ador aroma primaverii din zambetul lui tandru, ador ce adora si el, vreau ce vrea si el: Totul sau nimic. Si ma cheama mai aproape, si mai aproape : Mai ramai! 

Avida, pierduta de ura si gasita de interes, starnesc ultima particula din mine cu gandu la el. Langa mine desii foarte departe, zace sufletul divin imbracat intr-un cearceaf alb patat de o pata de lumina pe decorul umbrei. Miscarea fatala a clipirii ma facea sa tresar in culori dorindu-mi sa ramana. Voiam ceea ce voia.

Dificil de deschis dar usor de citit, plin de el dar plin de mine fiindca inca-i calc prin corp si-i simt inima cum ii pulseaza apasat, ii simt sangele cum ii alearga in vene, ma cuprinde o stare de ebrietate, ma simteam beata de El si nu stiam cum sa nu ma pierd. Nu aveam cum sa ma pierd, ii stiam fiecare parte a corpului.

Ii disting dorita de atasare, ma cheama, desii as vrea asa de tare stiu ca daca voi  ajunge la el gandurile se vor spulbera si totul va disparea. Imi distruge orice teama cand trag cu ochiul in realitate si-l vad clipind a atractie si cerand atentie. Atentia  unui misterios nevazut calm si placut la atingerea pielii am cedat suspansului de a-l avea si desii credeam ca-l voi pierde defapt eu nu-l voi pierde niciodata. Sufocata de atractie umana si reala ma pierd in ochii ce poarta rubine. Ma pierd in mortala lui caldura ce-mi incalzeste trupul rece de frica.

Era o fiara domesticita separe, desii parea matur defapt era un barbat ce inca iubeste copilariile, iubeste hartiile pe care-mi muta privirea usor, cuvinte a caror intelesuri se imbina dar nimic nu are sens. Il simt distantandu-se de-al meu corp desii tanjea la fel ca mine.

Ramai, mai ramai putin, as vrea sa pot sa-mi iau ramas bun de la tine in alt mod, intr-unul mai special. Esti un mirific nevazut ce m-a imbratisat o noapte intreaga as vrea un sarut lung si apoi poti pleca, fara graba. Mai ramai putin cu mine, incalzeste-mi fericirea si nu ma lasa sa-mi fie frica. Mai ramai te rog o clipa, o clipa doar…

 

Leave a Reply

